تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امکان ثبت‌نام در سامانه دوگانه‌سوز کردن خودروها از امروز

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از برطرف شدن مشکل ارتباط سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه‌سوز شدن خودروها خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۳۰۵
۱۵:۳۷ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

امکان ثبت‌نام در سامانه دوگانه‌سوز کردن خودروها از امروز

 

دیدارنیوز: رضا کاظم‌نژاد اظهار کرد: به دنبال تماس و برقراری ارتباط و برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی به همراه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سایر مدیران این شرکت، مشکل ارتباط سامانه gcr.niopdc.ir از امروز برطرف و ارتباط با سامانه فوق تا ساعاتی دیگر برقرار می‌شود.
طبق اعلام شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، وی اظهار کرد: باتوجه به اقدامات صورت گرفته از امروز کلیه ارتباطات و خدمات سامانه فوق برقرار می‌شود، بنابراین سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها آماده خدمت‌رسانی خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی