تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی

مهلت ثبت‌ نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) امشب پایان ‌می‌یابد.

کد خبر: ۱۱۶۳۰۰
۱۵:۱۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی

 

دیدارنیوز: فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب به تازه‌ترین آمار ثبت نام رشته‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای و کاردانی به کارشناسی اشاره کرد و اظهار کرد: تاکنون تعداد ۳۶۰۳ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ۶۰۸۰ نفر نیز در دوره‌های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطر نشان کرد: براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده است، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.
وی گفت: بر این اساس، ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌محل‌هایی که در آزمون کاردانی به کارشناسی نا پیوسته سال ۱۴۰۰ ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده است نیز پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: متقاضیان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۲ آذر می‌توانند برای پذیرش در رشته‌های تکمیل ظرفیت فنی و حرفه‌ای ثبت نام کنند. اطلاعیه تکمیلی به همراه جداول رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی همزمان با شروع ثبت‌نام و از روز سه شنبه ۱۶ آذر از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر شده است.
زرین همچنین با اشاره به ثبت نام بیش از ۵۱ هزار و ۹۳۷ نفر در رشته‌های بدون آزمون کنکور دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، افزود: متقاضیان ثبت نام در رشته‌های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (رشته‌های بدون آزمون) بهمن ماه سال ۱۴۰۰ می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ چهارشنبه ۲۴ آذر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
وی گفت: متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور و مندرجات اطلاعیه جدید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند. همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی