تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی در قلب طهران

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی در این منطقه با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۲۹۸
۱۵:۰۴ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی در قلب طهران

دیدارنیوز: صبح امروز، ۲۲ آذرماه، نشست هم‌اندیشی، نوآوری و ایده‌پردازی منطقه با حضور سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و هیأت همراه، امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان و اعضای شورایاری در سالن جلسات شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه نخست، بررسی موضوعات عمرانی و ترافیکی منطقه ۱۲ مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت که شورایاران در مورد هر محله به بیان چالش‌ها و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

در ادامه یزدی ضمن خیرمقدم به حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر به بیان ویژگی‌های منطقه ۱۲ پرداخت و گفت: به‌طور قطع این منطقه به عنوان منطقه تاریخی قلب طهران، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است که آن را از دیگر مناطق متمایز می‌کند؛ به همین دلیل در حوزه‌های ترافیکی و عمرانی نیز باید با توجه به همین ویژگی‌ها به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی پرداخت.

وی با اشاره به محله هرندی ادامه داد: برای مثال در مورد محله‌ای مانند هرندی که از تراکم بیشتری برخوردار است، نمی‌توان اقدامات عمرانی و ترافیکی‌ای مشابه دیگر محلات انجام داد و این نکاتی است که با بازنگری در طرح تفصیلی منطقه ۱۲ باید لحاظ گردد.

تشکری نیز ضمن یادآوری ارزش‌ها و حساسیت‌های منطقه ۱۲، قول مساعدت در مورد توجه ویژه به مسائل عمرانی و ترافیکی منطقه داد و بیان کرد: کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در شورای شهر، دارای کارگروه‌هایی است که این کارگروه‌ها به‌طور تخصصی به موضوعات مختلف می‌پردازند و برای حل مسائل، راهکار ارائه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه اگر طرح‌ها به‌طور تدریجی اجرا شوند، آثار و نتایج بهتری خواهند داشت، افزود: اجرای تدریجی و مداوم به همراه مطالعات کافی می‌تواند از بروز نتایج نامطلوب در فرایند انجام کار‌ها جلوگیری کند؛ به همین دلیل هرچقدر زمان بیشتری برای مطالعات و بازنگری صرف شود، دستاورد‌های ارزشمندتری نصیب شهر خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی