تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کدام ایستگاه‌ها در متروی تهران افتتاح خواهند شد؟

شرکت مترو تهران اعلام کرد: افتتاح ۲ ایستگاه و ۵ ورودی جدید در مترو تهران طی پاییز امسال مدنظر شهرداری بود و اقدامات لازم صورت گرفت.

کد خبر: ۱۱۶۲۹۷
۱۵:۰۴ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰

کدام ایستگاه‌ها در متروی تهران افتتاح خواهند شد؟

 

دیدارنیوز: شرکت مترو تهران اعلام کرد: پاییز امسال، فصل پر خیر و برکتی در حوزه فعالیت‌های شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بود. افتتاح ایستگاه شهید رضایی از خط ۶ در مهر ماه رخ داد و در کنار این اتفاق خوب، ۵ ورودی جدید نیز طی ۳ ماه گذشته به بهره برداری رسیده است.
ورودی‌های دوم ایستگاه‌های برج میلاد، بعثت، رودکی، مرزداران و همچنین ورودی سوم ایستگاه مهدیه از جمله افتتاحیه‌های جدید بوده است.
از طرف دیگر آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ایستگاه توحید در خط ۷ که یک ایستگاه تقاطعی مهم در شبکه خطوط مترو پایتخت به حساب می‌آید، حکایت از آن دارد که این ایستگاه نیز تا پایان آذرماه قابلیت و آمادگی بهره برداری دارد.
به مواردی که گفته شد، می‌توان آماده شدن مقدمات آغاز عملیات اجرایی دو طرح مهم شهری دیگر را هم اضافه کرد؛ یکی پروژه توسعه شرقی خط ۴ و دیگری پایانه دولت آباد که مربوط به خط ۶ است. هر دو طرح مذکور به مرحله‌ای رسیده اند که امکان شروع عملیات اجرایی آن‌ها تا قبل از آغاز فصل زمستان وجود دارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی