تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش:

کاهش گرایش دانش‌آموزان به رشته ریاضی نگران‌کننده است

News Image Lead

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آینده مهندسی در کشور وابسته به انتخاب رشته ریاضی توسط دانش آموزان بااستعداد و برتر است، از کاهش گرایش دانش آموزان به رشته ریاضی ابراز نگرانی کرد.

کد خبر: ۱۱۶۱۱
۱۵:۰۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - عبدالرسول عمادی در مورد میزان افزایش گرایش دانش‌آموزان به رشته تجربی و راهکار موجود برای متعادل کردن این وضع گفت: علت افزایش گرایش رشته تجربی این بوده است که در حوزه مهندسی و آموزش‌های نیروی انسانی اشتغال جامعه کاهش پیداکرده است و طبیعتاً رشته پزشکی در ایران جاذبه خاص خود را دارد و برای دانش‌آموزان رشته شیرینی است به همین دلیل جمعیت بسیار زیادی از بچه‌ها به رشته پزشکی هجوم می‌آورند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش گفت: با ادامه این وضع در آینده با شمار بالایی از پزشکان مواجه هستیم بنابراین باید تلاش شود تا درصد ورود دانش آموزان به سایر رشته‌ها افزایش یابد.

عمادی افزود: خوشبختانه این اتفاق در گرایش به رشته انسانی در حال وقوع است که اکنون افزایش گرایش دانش‌آموزان به رشته انسانی را شاهد هستیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش؛ وی با اشاره به افزایش جذب دانش آموزان به رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: امیدواریم این روند از گرایش به رشته تجربی بکاهد اما نگرانی برای رشته ریاضی داریم زیرا گرایش به این رشته بسیار پایین است و این در حالی است که آینده مهندسی در کشور وابسته به انتخاب این رشته توسط دانش آموزان با استعداد و برتر دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی