تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آسمان این استان‌ها فردا بارانی می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، شمال همدان، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و غرب تهران بارش برف طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۰۱۵
۱۱:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰

آسمان این استان‌ها فردا بارانی می‌شود

دیدارنیوز - صادق ضیاییان در ادامه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، شمال همدان، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و غرب تهران بارش باران گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

وی افزود: همچنین فردا، جمعه، ۱۹ آذرماه در شرق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌هد. یکشنبه (۲۱ آذر) و دوشنبه (۲۲ آذر) در شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه جمعه (۱۹ آذر) و شنبه (۲۰ آذر) خلیج فارس مواج خواهد بود اظهار کرد: روز شنبه در شمال شرق وزش باد شدید و کاهش نسبی دما و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک انتظار می‌رود.

ضیاییان همچنین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت را طی سه روز آتی پیش‌بینی و اظهار کرد: امروز، پنجشنبه دمای تهران در کمترین و بیشترین حالت خود بین ۱۵ و ۶ درجه سانتیگراد، فردا، جمعه، بین ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد و پس فردا، شنبه، بین ۱۴ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، فردا صاف همراه با وزش باد و پس فردا نیز صاف، در اواخر وقت همراه با غبار محلی خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آب و هوا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی