تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ند پرایس: ملاقات مشاور امنیت ملی امارات با ایران برای اسرائیل نگران کننده است

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران، مدعی شد که واشنگتن از تحرکات دیپلماتیکی که به کاهش تنش منجر شود، استقبال می‌کند.

کد خبر: ۱۱۵۸۲۱
۰۸:۴۳ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

ند پرایس درباره ملاقات امارات و ایران

دیدارنیوز - «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سفر «شیخ طحنون بن زاید» مشاور امنیت ملی امارات به ایران، مدعی شد که واشنگتن از تحرکات دیپلماتیکی که به کاهش تنش منجر شود، استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: «ما معتقد به گفتگو هستیم و به دیپلماسی و گفت‌وگویی که هدف آن کاهش تنش‌هاست، باور داریم».

در همین حال، یک کارشناس کشور‌های خلیج فارس در این‌باره گفت که سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران برای اسرائیل بسیار نگران‌کننده است. نزدیک شدن دو کشور با قیمتی همراه خواهد بود. نزدیک شدن به ایران و متحد اسرائیل بودن، با هم کار نمی‌کند.

اسرائیل و امارات در سال ۲۰۲۰ روابط دیپلماتیک کامل برقرار کردند. این توافق به عنوان بخشی از توافق‌نامه عادی‌سازی روابط به دست آمد که روابط بین اسرائیل و چهار کشور امارات، مراکش، بحرین و سودان را عادی می‌کرد.

منبع: ایلنا
برچسب ها: ند پرایس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی