تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سردار کوثری: نیروی مسلح در اعتراضات اصفهان دست به اسلحه نبرد!

اسماعیل کوثری نماینده مجلس می‌گوید نظام و نیرو‌های مسلح برای برقراری امنیت صبر و تحمل‌شان بالاست تا جایی که کسی دست به اسلحه نبرد.

کد خبر: ۱۱۵۷۷۵
۱۱:۳۷ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

کوثری درباره اعتراضات اصفهان

دیدارنیوز - اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص گرانی نرخ دلار و افت برخی شاخص‌ها پس از پایان مذاکرات درحالی که دولت گفته بود معیشت مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم، گفت: ببینید این‌ها در اصل یک بازی است در بورس و سایر حوزه‌ها، اصل قضیه این است که مذاکره‌ای که ما می‌کنیم برای این است که تحریم‌ها را برداریم وگرنه ما مذاکره را با موضوعات داخلی گره نمی‌زنیم.

وی ادامه داد: قطعا و یقیناً طرف مقابل می‌داند، از آنجا که خلاف وعده‌هایی که داده بودند و تعهداتی که داشتند، عمل کردند و ما به تعهدات خودمان در برجام عمل کردیم، اکنون موضع منطقی، موضع جمهوری اسلامی ایران است. در نتیجه ما می‌گوییم باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و اگر برداشته نشود دیگر مذاکره معنا ندارد، لذا اینکه در داخل یک ذره می‌برند بالا و یک ذره می‌آورند پایین، این‌ها حباب است و ان‌شاالله سیاست دولت این است که جلوی این‌ها گرفته شود و این موارد به آنجا [مذاکره]گره نخورد.

کوثری همچنین درباره نحوه برخورد با تجمع کنندگان اصفهانی گفت: نیروی انتظامی بسیار صبورانه با معترضین برخورد کرد، حتی به مردم مدام می‌گفت فریب دیگران را نخورند و تذکر هم می‌دادند. اما افراد دیگری هستند که می‌خواهند زمینه را آماده کنند و بگویند که نظام این کار را کرده است.

وی ادامه داد: الحمدلله نظام و نیرو‌های مسلح برای برقراری امنیت صبر و تحمل‌شان بالاست تا جایی که کسی دست به اسلحه نبرد، هیچ اشکالی نمی‌بینند و کاری هم با تجمع ندارند، اما اگر کسی بخواهد بیاید و تجمعات آرام و حق‌خواهانه را به جایی برساند که مسلحانه باشد، آن وقت برخورد می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: نیروی انتظامی که اسلحه ندارد، پس این‌ها از کجا می‌آید؟ این‌ها از جایی می‌آید که ضدانقلاب دارد هدایت می‌کند و این‌ها را هم دستگیرشان می‌کنند. این‌ها چیزی نیست که خیال کنند کسی کاری به کارشان ندارد، حتما به سزای اعمالشان خواهند رسید.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
از قدیم ضرب المثلی است که می گوید: دزد خودش را لو می دهد، جریان حاج عباس و همفکرانشه! برادر رزمنده! مگه تگزاسه!و قرار بود کسی اسلحه بکشه که حرفشو می زنی!!! چه مصیبتیه این جریان!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی