تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شوک بزرگ به رئال، بنزما مصدوم شد

در آستانه دو بازی حساس برابر اینتر و اتلتیکو رئال بهترین گلزن خود یعنی کریم بنزما را از دست داد و هنوز از مدت دوری او اطلاعات جدیدی در دسترس نیست.

کد خبر: ۱۱۵۷۳۵
۱۴:۳۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

مصدومیت بنزما

دیدارنیوز - ۱۶ دقیقه از بازی رئال سوسیداد و رئال مادرید در انوئتا گذشته بود که کریم بنزما به دلیل مصدومیت از کارلو آنچلوتی تقاضای تعویض کرد. ستاره فرانسوی رئال که با ۱۱ گل بهترین گلزن لالیگاست، دچار مصدومیت عضلانی شده بود و به همین دلیل دیگر نتوانست به کار ادامه دهد و به جای او لوکا یوویچ صرب وارد میدان شد.

پیش از این کریم تنها در بازی ۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برابر لوانته بود که به دلیل مصدومیت در نیمه اول (دقیقه ۲۸) مجبور به ترک میدان شده بود. بنزما در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی این فصل رئال در میدان بوده و در ۱۴ بازی نیز ۹۰ دقیقه را به اتمام رساند.

شرایط کریم به گونه‌ای است که احتمالا دو بازی پیش رو برابر اینتر و اتلتیکو را از دست خواهد داد و باید دید رئال در غیبت او چه خواهد کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کریم بنزما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی