تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

یکی از ضرورت‌های جامعه ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی است

نماینده مردم سمنان در مجلس د تذکری به وزیر علوم می‌گوید: یکی از ضرورت‌های جامعه ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی یعنی واحد خواهران است اما بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با واحدهای مرکز و مادر ادغام شده است.

کد خبر: ۱۱۵۷۲۶
۱۳:۱۹ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

دانشگاه تک جنسیتی

دیدارنیوز - عباس گلرو در جلسه علنی امروز یکشنبه، ۱۴ آذرماه (مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی یعنی واحد خواهران است، اما بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ساماندهی واحد‌های دانشگاهی واحد خواهران با واحد‌های مرکز و مادر دانشگاه‌ها ادغام شده است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس در ادامه ضمن تشکر از عنایت وزیر علوم برای افزایش تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه فرزانگان استان سمنان افزود: خواهشمندم اجازه دهید واحد خواهران دانشگاه فرزانگان مستقل بماند، این دانشگاه مجوز قطعی فعالیت شورای گسترش آموزش عالی را در سال ۱۳۹۲ گرفته و دارای چارت تشکیلاتی است و می‌تواند مستقل فعالیت داشته باشد.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت یادآور شد: مردم درباره کمیت و کیفیت خودرو نگرانی‌هایی دارند، قیمت خودرو به طور سرسام‌آوری افزایش یافته به عنوان مثال قیمت پراید به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده، خودرویی که از کیفیت لازم برخوردار نیست، متأسفانه شاهد تغییری در سیاست‌های وزارت صمت درباره خودرو نیستیم کما اینکه با تعطیلی ۵۰ واحد مهم تولیدی در حوزه انتخابیه روبرو شدیم.

گلرو افزود: در حوزه معادن نیز فضای رانتی ایجاد شده که موجب دست‌اندازی افراد خاص گردیده است، معدن، انفال و حق مردم است، اما مسئولان، مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه اجرا و اعمال نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو گفت: مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه منتظر ادامه اجرای سد فینسک هستند؛ اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی