تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ژاوی: بارسلونا سخت‌ترین باشگاه جهان است

ژاوی سرمربی بارسلونا می‌گوید: از یک حیث بارسا دشوارترین باشگاه جهان است. اینجا صرفا پیروز شدن کافی نیست و باید خوب هم بازی کنید. هر تیمی سبک خودش را دارد و الان هم شرایط ما طوری است که باید به هر نحوی پیروز شد.

کد خبر: ۱۱۵۶۱۵
۰۸:۱۶ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

ژاوی سرمربی بارسلونا

دیدارنیوز - ژاوی برای چهارمین بار روی نیمکت بارسا خواهد نشست. با او آبی اناری‌ها برابر اسپانیول و ویارئال در لالیگا پیروز شده اند، ولی در بازی خانگی لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا متوقف شدند.

حریف بارسا رئال بتیس است و سه امتیاز کاملا حیاتی خواهد بود.

ژاوی در مورد اهداف این فصل بارسا گفت: «منطقی است که هدف بارسا همیشه پیروزی باشد، ولی رسیدن به اهدافی دیگر نیز مدنظر است. فعلا تا به اینجا برخی اشتباهات را برطرف کرده ایم مثلا روی توپ‌های هوایی و کار‌های دفاعی، پرس حریفان و. شرایط تیم را در تمرینات خوب می‌بینم و مثبت فکر می‌کنم. سه امتیاز بازی فردا حیاتی است و اگر مثل بازی با ویارئال پیروز شویم هم مشکلی نخواهم داشت. دیگر نباید امتیاز از دست داد، چون شرایط اورژانسی است. بتیس حریف دشواری است و در جدول دو پله بالاتر از ما قرار دارد. فردا باید پیروز شویم.»

شرایط آنسو فاتی: «او تعهد بالایی از خودش نشان داده، ولی در موردش نباید ریسک کنیم. اگر ۱۰۰ درصد نباشد، بازی نخواهد کرد. ما در روز‌های پیش رو بازی‌های حساسی پیش رو داریم و فاتی اگر ۱۰۰ درصد آماده نباشد، بازی نخواهد کرد. نباید بازیکنان را در معرض خطر مصدومیت قرار داد و اینگونه از دست شان بدهیم. معتقدم فاتی برای بازی با بایرن بعید است در دسترس باشد.»

هفته کلیدی: «هفته مهمی است و هفته بعدترش نیز به همچنین. امیدوارم در بهترین شرایط به فوریه و مارس برسیم. هر هفته برای بارسا حیاتی است و وقتی برای تعطیلات و استراحت نداریم.»

تقویت تیم در زمستان: «ببینیم چه می‌شود، ولی الان زود است در موردش حرف بزنیم. فردا و چهارشنبه دو بازی حیاتی داریم و می‌دانم که باشگاه هم روی تقویت تیم تلاش دارد. برای خرید بازیکن باید بازیکن یا بازیکنانی از جمع ما جدا شوند. ما محدودیت مالی داریم، ولی گفتم که الان زود است بخواهیم در مورد خرید‌ها حرف بزنیم. باشگاه تلاش دارد وضعیت را به گونه‌ای فراهم کند که بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم و این یک واقعیت است. طبعا اگر پستی نیاز به تقویت باشد، اقدام خواهیم کرد، ولی نمی‌خواهم از بازیکنی خاص نام ببرم.»

جذب کاوانی: «از نظر من او فوتبالیست خوبی است، ولی بهتر است در مورد بازیکنان تیم خودم حرف بزنم و تلاش دارم بهترین بازی را از آن‌ها بگیرم.»

توپ طلای هفتم مسی: «ابتدا باید به الکسیا پوتیاس برای توپ طلایش تبریک بگویم و به پدری که بهترین بازیکن جوان سال شد. مسی هم به شایستگی صاحب این جایزه شد و عدالت فوتبال به اجرا در آمد. شاید بازیکنانی دیگر هم شایسته بودند، ولی معتقدم انتخاب مسی منصفانه بود.»

خوش شانسی ژاوی و سبک نتیجه گیری‌های رئال: «از یک حیث بارسا دشوارترین باشگاه جهان است. اینجا صرفا پیروز شدن کافی نیست و باید خوب هم بازی کنید. هر تیمی سبک خودش را دارد و الان هم شرایط ما طوری است که باید به هر نحوی پیروز شد. برابر ویارئال در بسیاری دقایق در حد خودمان نبودیم و توپ در اختیارمان نبود، ولی مهم سه امتیاز بود. تا پایان فصل هم اینچنین پیروز شویم، مشکلی نخواهم داشت.»

عدم تمدید دمبله و احتمال تبعید روی سکو: «شرایط او خوب است و برای فردا ۱۰۰ درصد در شرایط مسابقه قرار دارد. تمرین خوبی داشت و آماده است. عثمان با ما قرارداد دارد و من موافق تبعید او به سکو‌ها نیستم. مهم نیست تمدید نکرده و تا زمانی که قرارداد دارد، می‌تواند بازی کند. برای اعتبار و تصویر بارسلونا نیز سکونشینی دمبله خوب و مثبت نیست.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی