تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مقایسه دربی اولی‌های فردا، یک فوج استقلالی مقابل ۴ پرسپولیسی!

با توجه به تغییرات بیشتری که تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات داشته، تعداد بازیکنان این تیم که تجربه حضور در دربی را ندارند بیشتر است.

کد خبر: ۱۱۵۶۰۸
۱۴:۲۳ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

دربی اولی‌های فردا، یک فوج استقلالی مقابل ۴ پرسپولیسی!

 

دیدارنیوز: هر وقت صحبت از دربی پایتخت می‌شود، عموما هواداران و کارشناسان به دنبال حضور بازیکنان اصطلاحا «دربی‌باز» هستند، اما روی دیگر سکه هم بازیکنانی هستند که برای نخستین بار در این مسابقه مهم و تاریخی به میدان می‌روند. جالب است که در دربی ۹۷ تعداد آن‌هایی که تا به حال چنینی تجربه‌ای نداشته‌اند کم نیست.

در بین بازیکنان استقلال علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، امیر حسین حسین زاده، کوین یامگا، محمد رضا آزادی، جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد، امیر علی صادقی، رودی ژستد و ابوالفضل جلالی ۱۱ بازیکنی هستند که تاکنون در دربی پایتخت به میدان نرفته‌اند. از این جمع ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش مقابل پرسپولیس نیست، اما سایر بازیکنان این شانس را دارند که اولین حضورشان در دربی را تجربه کنند.

در میان پرسپولیسی‌ها هم علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا اسدی، حامد پاکدل و دو بازیکن تاجیکستانی سابقه حضور در دربی را ندارند که از این جمع دو بازیکن تاجیکستانی قطعا در بازی فردا غایب خواهند بود چرا که هنوز قرارداد آن‌ها با سرخ‌ها امضا نشده و پنجره پرسپولیس نیز قطعا تا فردا باز نخواهد شد!

آیا کسی از این جمع می‌تواند در بازی فردا سرنوشت‌ساز شود؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی