تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جدال استقلال با سازمان لیگ، از کنفرانس خبری تا تبلیغات محیطی!

استقلال و سازمان لیگ در فاصله یک روز مانده تا دربی کشمکش بساری دارند از مکان برگزاری مکان نشست خبری تا تبلیغات محیطی که استقلال مدعی است به خاطر میزبانی باید هر دو را خودش انجام دهد.

کد خبر: ۱۱۵۶۰۷
۱۳:۵۸ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

جدال استقلال با سازمان لیگ، از کنفرانس خبری تا تبلیغات محیطی!

 

دیدارنیوز: کشمکش‌ها و مجادلات میان استقلال و سازمان لیگ ادامه دارد. در کنار بحث تبلیغات محیطی، حالا پای مکان برگزاری نشست های خبری نیز به میان آمده است. آبی ها به بند ۱ و ۲ ماده ۳۱ آیین‌نامه برگزاری مسابقات استناد کرده و مدعی هستند می بایست تیم های میزبان برگزار کننده نشست های خبری باشند.

در سمت دیگر نیز سازمان لیگ به مصوبه اصلاحی هیات رئیسه سازمان لیگ در مورخ سیزده اسفند ۱۳۹۹ استناد کرده و می گوید نشست خبری توسط آنها برگزار خواهد شد اما استقلالی‌ها در پاسخ اعلام کرده اند این مصوبه می بایست پس از تصویب در هیات رئیسه سازمان لیگ، در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح و تصویب شود و چون این اتفاق رخ نداده در نتیجه آیین نامه قبلی پابرجاست.

با این حال، سهیل مهدی مسئول برگزار کننده رقابت های لیگ برتر درخصوص این موضوع گفت: ضمن احترامی که به درخواست باشگاه استقلال داریم، اما ما در سازمان لیگ در خدمت هر دو باشگاه هستیم و مسلما نشست خبری در سازمان لیگ برگزار می شود.

او درباره اینکه اگر فرهاد مجیدی در این نشست خبری حضور پیدا نکند جریمه خواهد شد، پاسخ داد: به هر حال این مسئله می‌بایست روال قانونی خود را طی کند. ما قبل از دربی درباره جریمه صحبت نمی کنیم و بهتر است تیم ها راحت باشند.

مهدی در مورد اینکه استقلال از نظر آیین نامه اجازه این کار را دارد، گفت: اگر هم اجازه ای باید صادر شود، حتما می بایست درخواست زودتر از موعد و نه در قالب فورس ماژور ارائه شود تا جلسه ای برگزار و صحبت هایی مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود. به نظر می رسد که در قالب شرایط فورس ماژور و شرایط زودتر از زمانی که نشود تصمیم گرفت، این خارج از دستور می شود و همان روال خودش را انجام می دهیم.

ادامه داستان تبلیغات محیطی

اما دومین چالش استقلال با سازمان لیگ... مسئولان سازمان لیگ در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس نیز اعلام کردند در صورت عدم اجرای تبلیغات محیطی در این مسابقه اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد.

جلسه هماهنگی دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، در سازمان لیگ برگزار شد.

در این جلسه، نماینده سازمان لیگ خطاب به بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد در صورتی که اجازه اجرای تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده نشود، این سازمان اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. ناظر بازی نیز با تأکید بر اینکه سازمان لیگ باید تبلیغات محیطی را اجرا کند، اعلام کرد در شرایطی که باشگاه استقلال ممانعت کند، اجازه شروع بازی داده نمی‌شود.

باشگاه استقلال پیش از دربی در نامه‌هایی جداگانه به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گوشزد کرده بود که به دلیل اینکه میزبان دربی است، تبلیغات محیطی را اجرا خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی