تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

عجیب‌ترین اتفاق قبل از دربی؛ فرهاد مجیدی در هتل اسپیناس

در حالی که باشگاه استقلال که میزبان دربی شنبه است، می‌خواهد کنفرانس‌ مطبوعاتی را خودش در هتل اسپیناس واقع در بلوار کشاورز برگزار کند و اعلام شده که فرهاد مجیدی ظهر فردا راهی این هتل خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۵۵۸۸
۱۶:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

 

عجیب‌ترین اتفاق قبل از دربی

 

دیدارنیوز: در واقع پیرو اختلافات قبلی استقلال با سازمان لیگ، مجیدی در نقطه ای از تهران پاسخگوی خبرنگاران است و یحیی گل محمدی در نقطه ای دیگر و در میدان شیخ بهایی به مقابل خبرنگاران می نشیند.

این در حالی است که مدیران دو باشگاه هم به شدت با هم درگیر شدند و بعد از مصاحبه سردار آجورلو مبنی بر سیاسی بودن قهرمانی های رقیب، مجید صدری هم جواب تندی به او داد.

بهرحال تا حالا سابقه نداشته که کنفرانس‌های مطبوعاتی دو مربی قبل از دربی در دو نقطه مختلف شهر برگزار شود اما انگار باید منتظر وقوع این اتفاق عجیب در ظهر جمعه باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی