تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آجورلو در جمع هواداران: آمده‌ام حق استقلال را بگیرم

دورهمی استقلالی‌ها که با عنوان «تقدیر از هواداران دوآتشه» برگزار شد در آخر با حضور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه به اوج رسید.

کد خبر: ۱۱۵۵۵۲
۲۳:۵۱ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

آجورلو در جمع هواداران: آمده‌ام حق استقلال را بگیرم

 

دیدارنیوز: ساعاتی قبل در مجاورت کمپ ناصرحجازی، تعدادی از هوادران متعصب و پیش‌کسوتان باشگاه استقلال کنار هم جمع شدند تا در فاصله سه روز مانده تا دربی پایتخت، فضای متفاوتی را تجربه کنند. دورهمی استقلالی‌ها که با عنوان «تقدیر از هواداران دوآتشه» برگزار شد در آخر با حضور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه به اوج رسید.

مراسم هواداران دوآتشه استقلال چند میهمان عجیب و جالب داشت، تعدادی از لیدرهای خانم که با حضور در این برنامه نشان دادند احتمالا به زودی مقاومت در مقابل حضور زنان در ورزشگاه خواهد شکست. لیدرهای بانو حتی در تشویق‌ها و دست‌زدن درست مثل لیدرهای باتجربه مرد ظاهر شدند و مشخص شد که حسابی تمرین دارند. حتی یکی از آنها گفت که بارها در ورزشگاه حضور داشته و حتی برای بازی تیم ملی هم روی سکوهای آزادی ایستاده است!

خانم‌های هوادار استقلال یا لباس، شال و کلاه آبی بخشی از سالن را قرق کرده بودند و تعدادی از پیش‌کسوتان استقلال هم در گوشه دیگر سالن دور هم جمع بودند. تعدادی از پیش‌کسوتان استقلال درباره خاطرات خود از گذشته‌های دور صحبت کردند و ماجراهای جالبی که تجربه کرده بودند را بازگو کردند.

مراسم اما با حضور مدیر عامل باشگاه یعنی مصطفی آجورلو به اوج رسید. آجورلو که دیر به مراسم رسیده بود گفت که با موتور خود را به سالن رسانده است:«توی تاریکی و با موتور خودم را رساندم. اگر اتفاقی برایم می‌افتاد و می مردم هم فدای سر شما...»

این جمله آجورلو با ابراز احساسات حاضران همراه شد و آجورلو ادامه داد:«آمده‌ام تا با هم استقلال را ببریم بالا. هیچ تیمی در لیگ ایران به غیر از استقلال ستاره ندارد. ما باید به سومین ستاره برسیم و قبل از آن استقلال باید در لیگ قهرمان شود.»

آجورلو در جمع هواداران: آمده‌ام حق استقلال را بگیرم

 مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در میان تشویق حاضرین در مراسم تقدیر از هواداران این تیم حضور پیدا کرد. او در بخشی از صحبت های خود از تیمی پشت پرده صحبت کرد که طی چند سال اخیر اجازه موفقیت و قهرمانی به استقلال نداده اند.

آجورلو با اشاره به این تیم پشت پرده گفت: یک تیمی است و این آدم هایی که چنین حرف هایی می زنند هم مهره ها و سربازهای پیاده شان هستند. اسم نمی آورم این ها سربازهای شطرنج هستند. یک گروه آن پشت نشسته که مایل نبوده و نیستم که اسم شان را بیاورم و این ها همان جماعتی هستند که نگذاشتند استقلال در پنج شش سال گذشته قهرمان شود.

بعد از این صحبت ها، عده ای از حاضرین با شعار وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد از او حمایت کردند که مدیرعامل استقلال ضمن آرام کردن آنها به شوخی گفت: "مگر می خواهیم برویم جنگ؟"

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت هایش خطاب به هواداران این تیم گفت: هر حرفی که بار منفی داشته باشد به ما کمک نمی کند. من درگوشی صحبت نمی کنم بلکه با همه هواداران دارم صحبت می کنم. شما لیدرهایشان هستید و دارم به شما می گویم که موضوع چیست. یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نگذاشتند شما قهرمان شوید، این ها دست بردار نیستند ولی اشتباه کرده اند پوست شان را می کنیم!

حاضرین در مراسم بعد از این جملات آجرلو بار دیگر به وجد آمده و شعارهایی در حمایت از او سر دادند: «به آن دوستان سیاسی می گویم که دست از سر این بچه ها بردارند! به آنها می گویم که در خواب شان در مورد تخریب استقلال اشتباه می کنند. ما همه از کوچکترین عضو تا سرمربی و بازیکنان و کاپیتانش در مقابل این افراد می ایستیم و حق مان را می گیریم. از دیوار کسی بالا نمی‌خواهیم برویم اما اجازه نمی‌دهیم کسی از دیوارمان بالا برود. همه اتفاقات بد بیرون زمین با من چرا که تمام حاشیه‌ها را کنترل می‌کنم. آمده ام تا استقلال ستاره سوم را به دست آورد.»

آجورلو در اوج تشویق حاضران گفت: «پای تبلیغات محیطی می‌ایستم و کوتاه نخواهم آمد، این حق مسلم استقلال است و باید در این راه به خواسته خود برسیم. من پشت این تیم می‌ایستم و باید استقلال قهرمان آسیا شود و برای اینکه قهرمان آسیا شود باید عنوان قهرمانی در ایران را به دست آورد.»

آجورلو حرف‌های آتشین دیگری هم زد و در نهایت قبل از پایان مراسم سالن را ترک کرد. قبل از آن نیز گفت که او سر تمرین تیم نمی‌رود چون باید کارهای بیرونی را انجام دهد و کادر فنی باید کار خودشان را بکنند و او هم باید مدیریت کند. آخرین جملات او نیز خطاب به لیدرهای آقا و خانم و پیش‌کسوتان این بود:«استقلال مال شماهاست. من فقط آمده‌ام که حق استقلال را بگیرم...»

آجورلو در جمع هواداران: آمده‌ام حق استقلال را بگیرم

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی