تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خیز حمید سجادی برای انتخاب مهم‌ترین معاونش

چند ماهی می‌شود که حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش به ساختمان سئول رفته و متعاقبا تغییراتی نیز در این وزارت پرماجرا و پرحاشیه رخ داده اما هنوز معونت اصلی وزارت‌خانه تغییر نکرده است.

کد خبر: ۱۱۵۵۴۳
۱۷:۲۴ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

خیز حمید سجادی برای انتخاب مهم‌ترین معاونش

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: با ورود دولت جدید به عرصه اجرایی کشور، تغییرات زیادی در بدنه قوه مجریه کشور رخ داده و خصوصا در سطح مدیران، جابجایی زیادی رخ داده است. چند ماهی می‌شود که حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش به ساختمان سئول رفته و متعاقبا تغییراتی نیز در این وزارت پرماجرا و پرحاشیه رخ داده است.

با وجود تغییر در برخی معاونت‌های وزارت ورزش و جوانان اما هنوز معاونت ورزشی این وزارت‌خانه، نفر جدید خود را نشناخته است. مهدی علی‌نژاد از حدود سه سال قبل به عنوان معاونت توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی از مسعود سلطانی‌فر حکم گرفت و بعد از تغییر دولت نیز همچنان بر این مسند حضور داشته است اما شنیده می‌شود به زودی فرد جدیدی جای او را خواهد گرفت.

عملکرد علی‌نژاد در این سمت البته با نگاه‌های مثبت و منفی مواجه بود و به نظر می‌آید در حوزه فوتبال دستکم انتقادات زیادی نسبت به او شکل گرفت. با این احوال حمید سجادی این روزها در صدد معرفی فرد جدیدی برای این معاونت است که قطعا آن را باید مهم‌ترین معاونت وزارت ورزش دانست.

جالب است که اسامی مختلفی نیز به عنوان نفر بعدی برای تصدی این معاونت به گوش می‌رسد و حتی زیر پوست اخبار، رقابت ملایمی هم بین طرفداران این نفرات دیده می‌شود. تاکنون صحبت از حضور مهرزاد حمیدی، حمید رضا حصارکی و محمد آخوندی برای این پست به میان آمده که هر کدام تجربه‌های متفاوتی در حوزه اجرایی مرتبط با ورزش داشته‌اند.

مهرزاد حمیدی تجربه حضور در کمیته المپیک و حوزه تریت بدنی وزارت آموزش و پرورش را داشته و بیشتر در حوزه آکادمیک ورزش فعالیت کرده است. محمد آخوندی نیز در دوران ریاست علی‌آبادی بر سازمان تربیت بدنی، به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشت اما تجربه اجرایی در فدراسیون‌ها یا مدیریت ورزشی را نداشته است. حمید رضا حصارکی اما به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در این عرصه حضور داشته و در کنار مدیریت اجرایی در حوزه ورزش‌های رزمی، دکترای مدیریت را نیز ضمیمه رزومه خود کرده است. حصارکی البته مدت‌ها در مقام مجری برنامه‌های ورزشی، به عنوان کارشناس و منتقد نیز تجربه ارائه اطلاعات و برخورد با اتفاقات ورزشی را داشته و تصویر مثبت و مناسبی از او در ذهن طرفداران ورزش وجود دارد.

در این جمع البته حصارکی و آخوندی به نیروی جوانی نیز مسلح‌اند اما محمد آخندی هم‌اکنون به عنوان عضو شورای شهر تهران، دلمشغولی دیگری دارد و مشخص نیست که آیا می‌خواهد از این سمت کنار برود و یا می‌تواند همزمان در هر دو کرسی حضور داشته باشد یا نه؟

در نهایت به نظر می‌رسد که حمید سجادی باید به زودی فرد مورد نظر خود را به عنوان معاون توسعه ورزش‌ قهرمانی و حرفه‌ای معرفی کند و عملکرد کاندیداهای این سمت نیز در دسترس است. یک انتخاب درست می‌تواند ورزش کشور را به سرعت به جایگاه واقعی خود برساند و انتخاب نادرست اما خسارات زیادی به جامعه ورزش خواهد زد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی