تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۴ گزینه برای قضاوت دربی: بنیادی‌فر، حیدری، صفایی و اکرمی

با اعلام سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، ۴ گزینه برای قضاوت در دربی معرفی کرد که وعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، علی صفایی و حسن اکرمی گزینه‌های قضاوت در دربی هستند.

کد خبر: ۱۱۵۴۸۰
۱۱:۰۳ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

معرفی 4 گزینه داور دربی

دیدارنیوز - رضا سخندان، سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه کسی دربی هفته هشتم بین استقلال و پرسولیس را قضاوت خواهد کرد، اظهار داشت: هنوز در خصوص داور دربی به قطعیت نرسیده‌ایم؛ ۴ نفر از داوران ما که از ابتدای لیگ قضاوت‌های خوبی داشته‌اند گزینه قضوت در این دیدار هستن.

وی درباره نام این داوران ادامه داد: موعود بنیادی‌فر، بیژن حیدری، علی صفایی و حسن اکرمی گزینه‌های قضاوت در دربی هستند.

سرپرست دپارتمان داوری درخصوص احتمال قضاوت داور خارجی در دربی عنوان کرد: دیگر از داور خارجی برای دربی خبری نیست حتی اشتباهاتی که داوران خارجی در دربی‌های گذشته داشتند به مراتب بیشتر از داوران داخلی بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی