تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چارچوب هماهنگی شیعیان به دنبال ائتلاف با جریان صدر

پس از نهایی شدن نتیجه انتخابات عراق، چارچوب هماهنگی شیعیان که نوری مالکی رئیس آن است در تلاش است با جریان مقتدی صدر ائتلاف کند.

کد خبر: ۱۱۵۴۵۸
۰۹:۴۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

انتخابات پارلمانی عراق

دیدارنیوز - به نقل از شفق نیوز، به دنبال اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق منابع مطلع اعلام کردند که "چارچوب هماهنگی شیعیان عراق" به منظور بررسی این نتایج نشستی را طی ۴۸ ساعت آتی برگزار خواهند کرد.

این منابع گفتند: ائتلاف "دولت قانون" به ریاست نوری المالکی که عضو چارچوب هماهنگی شیعیان عراق است نماینده‌ای را برای گفتگو با جریان صدر فرستاده است تا وارد یک ائتلاف استراتژیک برای تشکیل دولت بعدی شوند.

این منابع در ادامه گفتند که نشست مذکور قرار است که در خانه عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی در بغداد برگزار شود.

سه شنبه "چارچوب هماهنگی شیعیان" عراق در بیانیه‌ای مخالفت خود را با نتایج نهایی انتخابات زودهنگام پارلمانی که ۱۰ اکتبر گذشته برگزار شد، اعلام کرده بود.
کمیسیون انتخابات عراق سه‌شنبه در یک نشست خبری به تشریح نتایج نهایی انتخابات پارلمانی پرداخت و میزان

مشارکت مردمی را ۴۴ درصد اعلام کرد. براساس نتایج نهایی هیچ تغییری در ترتیب ائتلاف‌های پیروز به وجود نیامده و تنها پنج کرسی تغییر کردند.

طبق اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق، فراکسیون «صدر»، وابسته به مقتدی صدر با ۷۳ کرسی در رتبه اول، ائتلاف «تقدم» (که از بزرگترین ائتلاف اهل سنت محسوب می‌شود) با ۳۷ کرسی در رتبه دوم، ائتلاف «دولت القانون» به رهبری نوری مالکی با ۳۳ کرسی در رتبه سوم قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی