تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سیگنال ۲۸۰ هزار دلاری شدن بیت کوین!

در حال حاضر قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال معروف، با افت هزار و ۸۶۶ دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده ۵۶ هزار و ۴۰۵ دلاری قرار دارد. با این حال کارشناسان عنوان کرده‌اند که اگر همبستگی‌های بیت کوین تا چند هفته آینده درست تشکیل شود، نرخ این رمزارز تا ۲۸۰ هزار دلار پیش خواهد رفت.

کد خبر: ۱۱۵۴۴۴
۱۶:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

 

سیگنال ۲۸۰ هزار دلاری شدن بیت کوین!

 

دیدارنیوز: قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر ریزش‌های زیادی داشت که برخی کارشناسان فعالان این حوزه معتقدند علت این موضوع به کشف سویه جدید کرونا در آفریقا و افزایش فشار فروش این رمزارز طی یک هفته اخیر مربوط می‌شود.

چند هفته آینده برای بیت کوین بسیار حیاتی است، چون برخی از همبستگی‌های مهم قیمتی را ممکن است ایجاد کند یا از دست بدهد. در حال حاضر این رمزارز معروف نتوانسته از سویه جدید کرونا سود ببرد، اما طی هفته‌های آینده اگر شرایط مساعد باشد همبستگی‌های موثری برای رشد زیاد قیمت آن فراهم خواهد شد.

فعالان بازار ارزهای دیجیتال بیان می‌کنند که شاید بیت کوین مانند مارس 2020 عمل کند و بتواند از نوع جدید کرونا برای ایجاد سقف‌های بالاتر بهره ببرد. در صورتی که بیت کوین به مرز 280 هزار دلاری برسد، ارزش بازار رمزارزها به اندازه بازار طلا می‌شود.

مقدار قیمت بیت کوین در 24 ساعت آینده هم بسیار مهم است. چون فردا کندل ماهانه بازار این ارز دیجیتال بسته خواهد شد و قیمت پایانی سرنوشت بازار را تعیین خواهد کرد.

پیش بینی ها درباره قیمت بیت کوین

طبق نظرسنجی حساب توئیتر ارز دیجیتال بیت کوین، 50 هزار پاسخ دهنده پیش بینی کرده‌اند که این رمزارز ماه نوامبر را بالای 50 هزار دلار به پایان خواهد رساند. اکثر کارشناسان بازارهای مالی هم نسبت به صعود قیمتی بیت کوین امیدوار هستند و 80 هزار دلاری شدن آن را محتمل می‌دانند.

منبع: کاما پرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی