تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حمید درخشان: یک برصفر استقلال را می‌بریم

پیشکسوت پرسپولیس مدعی شد این تیم از شرایط بهتری برای کسب برتری مقابل استقلال در دربی پیش رو برخوردار است.

کد خبر: ۱۱۵۴۳۹
۲۰:۳۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

حمید درخشان درباره دربی پرسپولیس

دیدارنیوز - حمید درخشان پیشکسوت اسبق تیم پرسپولیس که تجربه زیادی در دربی چه در دوران بازی و چه مربیگری در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در آستانه تقابل دو تیم با خبرنگار ورزشی ایلنا به گفتگو پرداخت.

شرایط و عملکرد پرسپولیس را با توجه به نتایج اخیرش چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت نوساناتی را پشت سرگذاشته که این شرایط برای تیم‌ها طبیعی است، مخصوصا تیم‌های بزرگ و از طرفی با مشکلات مالی مواجه هستند و بلاتکلیفی مدیرعامل باشگاه هم وجود دارد. همه‌ی این مسائل مزید بر علت شده که یک مقدار ثبات این تیم ریشه دار و بزرگ دچار چالش شود و در نهایت این تغییر و تحولات تاثیر مستقی می‌گذارد بر روی کادر فنی و بازیکنان و در آخر اجازه نمی‌دهد با تمرکز کافی کارشان را دنبال کنند. اما با وجود تلاش‌های پیاپی این عزیزان برای رفع مشکلات انشالله در هفته آینده تثبیت کنن مدیر عامل را و این موضوع باعث می‌شود یک آرامش نسبی به تیم برگردد و شاهد روند رو به جلو و رو به رشد همیشگی این تیم باشیم. خدا را شکر بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را هم بردند و این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی، روانی خیلی به تیم کمک کند و از طرف دیگر کمک می‌کند در کورس قهرمانی باقی بمانند. قطعا هفته به هفته نتایج بهتری خواهند داشت و برای قهرمانی ششم به جایگاه شایسته‌شان می‌رسند.

نتیجه دربی حساس پرسپولیس، استقلال را پیش بینی می‌کنید؟
یک برهیچ به نفع پرسپولیس! قطعا بازی بین این دو تیم همیشه حساس بوده امیدوارم نتیجه به نفع پرسپولیس باشد و ۳ امتیاز را بتوانند خیلی راحت کسب کنند و دل هواداران بیشمار این تیم بزرگ را همواره شاد کنند. پیروزی مقابل آبی‌پوشان پایتخت یک نقطه عطف می‌شود برای قهرمانی دوباره یا بهتر است بگویم ۶ باره پرسپولیس؟! ما امیدواریم با درایت و توانمندی کادر فنی محترم و هوش بازیکنان در وهله اول یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و بعد بتوانند ۳ امتیاز بازی را بدست آورند.

باتوجه به عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی و ۴ تساوی پیاپی فکر می‌کنید شانس پیروزی مقابل پرسپولیس خواهد داشت؟
برای همه‌ی تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند کار ساده‌ای نیست، درواقع باید در نظر داشته باشیم بازی دربی با همه‌ی بازی‌ها متفاوت است وبازی نیست که بگوییم، چون استقلال نتیجه تساوی گرفته شانسی ندارد یا برعکس، چون پرسپولیس برده شانس دارد. این بازی حساسیت خودش را دارد، بیننده خاص خودش را دارد و کاملا شرایط با تمام بازی‌های لیگ برتر متفاوت است.

بازی دربی با حضور تماشاگران بعد از مدت‌ها را چطور می‎بینید؟
بازی بدون تماشاگر، فوتبال بدون تماشاگر معنا و مفهومی ندارد و تمام جذابیت یک بازی را تماشاگران ایجاد می‌کنند. یادمان نرود در شرایط ویژه‌ای به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم بخاطر وجود کووید ۱۹ نباید غافل شویم. احساسات اجازه نمی‌دهد گاهی و مطمئنا بعد از اینکه گلی زده می‌شود همه همدیگر را بغل می‌کنند و اتفاقات این چنینی را خواهیم داشت.

باید خیلی با برنامه ریزی پذیرای تماشاگران محترم و پرشور دوتیم باشند تا در اولویت اول سلامتی‌شان حفظ شود و بعد شاهد نمایش زیبای دوتیم باشند.

فکر می‌کنید زوج عیسی آل کثیر و مهدی عبدی در خط حمله باشند بهتر است یا یک نفرشان تعویضی بیاید دربازی دربی؟
نکات فنی دست مربی محترم‌شان است و باید ببینند با توجه به شرایط قبل از بازی کدام گزینه بهتر است و ۴۸ ساعت قبل از بازی تصمیم بگیرند. امیدوارم یک بازی خوب تماشاچی پسند و با کیفیت را شاهد باشیم.

اگر سید جلال به بازی نرسد، فرجی و نعمتی می‌توانند در خط دفاع به خوبی کار کنند؟
حتما، باید به جوان‌ها شانس بدهیم و خوشبختانه در دوبازی گذشته خیلی خوب بازی کردند. انشالله در دربی هم به خوبی عمل کنند اگر سید جلال نرسید.

اضافه شدن کمال کامیابی نیا به ترکیب چه تاثیری داشته؟
به نظرم کمال خیلی خیلی به تیم کمک کرده و تقریبا در تمام قسمت‌هایی که بازی می‌کند جا افتاده و خوشحالم از اینکه کمال آمده بازیکن باکیفیت، جنگنده و زحمت کشی است و فکر می‌کنم مقداری از بار پرسپولیس را به دوش می‌کشد و به خوبی انجام وظیفه می‌کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی