تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

پرسپولیس به آجورلو: به جای اینکه خیلی از مسائل را رسانه‌ای کنیم می‌شود آن را با تعامل حل کرد

باشگاه پرسپولیس که روز گذشته حسابی از تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای بازی شاکی بود با انتشار بیانیه‌ای درباره حق تبلیغات محیطی در واکنش به سخنان آجورلو گفت: ممکن است اختلاف‌نظر‌هایی وجود داشته باشد، اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم می‌شود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد.»

کد خبر: ۱۱۵۴۲۵
۱۴:۲۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

پرسپولیس حق پخش تلویزیونی

دیدارنیوز - روز گذشته و در میان جدال سازمان لیگ با شرکت توسعه و تجهیز، رئیس شرکت توسعه گفت که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که علاقه‌ای به در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی ندارد؛ موضوعی که حالا با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شده است.

قرمز‌ها با تکذیب این موضوع اعلام کردند: «باشگاه پرسپولیس هیچ تغییری در خواسته‌ها و مواضع خود نداشته است. خواسته و موضع باشگاه پرسپولیس نیز در اظهارات و اطلاعیه‌های قبلی به روشنی بیان شده است.»

باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه خواهان تبلیغات محیطی است و در هماهنگ با وزارت ورزش و سازمان لیگ این موضوع را پیش برده با کنایه به نقل قول روز گذشته عنوان کرد: «این زاییده ذهن‌های بیمار است که به دنبال ارایه خوراک خبری نادرست به رسانه‌ها و هواداران پرسپولیس است تا از این طریق اهداف خود علیه پرسپولیس را اجرا کنند. ما اصرار بر استفاده از این حق داریم. در هیچ گفتگو و جلسه‌ای هم از سوی پرسپولیس اعلام نشد که تبلیغات محیطی را نمی‌خواهیم.»

پرسپولیس همچنین نوشتند که مسائل روز گذشته در اختیار باشگاه پرسپولیس نبوده و آن‌ها از اینکه بازی با تاخیر برگزار شد، گلایه‌مند هستند. همچنین در ادامه این بیانیه از سهم ۶۰ درصدی سرخپوشان در موضوع تبلیغات محیطی نوشته‌اند: «طبق جلساتی که برگزار شد، مقرر گردیده بود که از محل اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه در ورزشگاه آزادی، ۳۰ درصد درآمد به سازمان لیگ و ده درصد درآمد به شرکت توسعه و تجهیز اختصاص یابد. ۶۰ درصد مابقی هم برای باشگاه باشد. در واقع توافق به صورت درصدی بود. این که سایر باشگاه‌ها، خارج از جلسات مشترک و توافق‌های رسمی، قول و قرار‌هایی دیگری داشته‌اند، برای ما اهمیت ندارد.»

بخش پایانی این بیانیه نیز همچون قسمت قبلی، احتمالا کنایه به سردار آجورلوست: «ممکن است اختلاف‌نظر‌هایی وجود داشته باشد، اما به جای اینکه خیلی از مسایل را به رسانه بکشانیم و ذهن هوادار را مشوش کنیم می‌شود آن را با مذاکره و تعامل حل کرد.»

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی