تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابوالقاسم‌پور رو به مادر انصاریان: صلاح بود که نزدیک خانواده شما نشویم

پس از آنکه مادر علی انصاریان از اینکه فوتبالیست‌ها به او سر نمی‌زنند شکایت کرده بود، ابوالقاسم‌پور اعلام کرد با توجه به موضوعاتی که پیش آمد و همینطور اتفاقاتی که رخ داد، صلاح دانستیم نزدیک نشویم. مسایل خانوادگی بود و به ما ارتباطی نداشت.

کد خبر: ۱۱۵۳۸۰
۱۰:۲۲ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

مادر علی انصاریان و ابوالقاسم پور

دیدارنیوز - پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید یکسری اتفاقات رخ داد تا آن‌ها زیاد به خانواده علی انصاریان سر نزنند. دو روز قبل مادر مدافع فقید پرسپولیس گله‌مند بود که فوتبالی‌ها آن‌ها را رها کرده و سر نمی‌زنند. ابولقاسم پور امروز در واکنش به این اظهارنظر گفت: «قرار شد به احترام علی در این باره صحبت نکنم، ولی اگر خانواده اش راضی باشند و به یک برنامه زنده تلویزیونی بیایند، حاضرم برای رفع شبهات حرف هایم را بزنم. به نظرم بچه‌ها چیزی برای علی کم نگذاشتند. شاید درخواست مادر علی این بوده ما بیشتر سر بزنیم، ولی با توجه به موضوعاتی که پیش آمد و همینطور اتفاقاتی که رخ داد، صلاح دانستیم نزدیک نشویم. مسایل خانوادگی بود و به ما ارتباطی نداشت.»

او اضافه می‌کند: «من به عنوان نماینده فوتبالیست‌های از سوی علی کریمی و خداداد حضور داشتم و تلاش کردم کار‌ها را انجام دهم. خیلی اتفاقات افتاد. به احترام علی که بازیکن خوب و بچه با اخلاقی بود فعلا سکوت می‌کنم و نمی‌خواهم حرف بزنم.»

برچسب ها: علی انصاریان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی