تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله تند رونالدو به رئیس مجله فرانس فوتبال: او دروغ می‌گوید

پاسکال فره دروغ گفت، از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه‌ای که برای آن کار می‌کند استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، بی احترامی کامل به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است

کد خبر: ۱۱۵۳۵۹
۰۸:۵۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

جواب رونالدو به مدیر فرانس فوتبال

دیدارنیوز - پاسکال فره، سردبیر نشریه معتبر فرانس فوتبال که جایزه توپ طلا را اهدا می‌کند، اخیراً مدعی شده بود که آرزوی کریستیانو رونالدو این است که توپ طلا‌های بیشتری از لیونل مسی داشته باشد و پس از آن از فوتبال خداحافظی کند؛ موضوعی که با واکنش تند کریستیانو رونالدو همراه شده است.

رونالدو با انتشار پست بلند بالایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "افتضاح امروز دلیل اظهارات پاسکال فره در هفته گذشته را توضیح می‌دهد که گفت من به او اطمینان دادم که تنها جاه طلبی ام پایان دادن به فوتبالم با توپ طلای بیشتر از لیونل مسی است. پاسکال فره دروغ گفت، از نام من برای تبلیغ خود و تبلیغ نشریه‌ای که برای آن کار می‌کند استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول اعطای چنین جایزه معتبری به این شکل دروغ بگوید، بی احترامی کامل به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته است؛ و امروز دوباره دروغ گفت و غیبت من در گالا را به یک قرنطینه ربط داد که درست نیست. من همیشه به هر کسی که برنده می‌شود تبریک می‌گویم، با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه که از ابتدا به حرفه من شکل داد، و این کار را انجام می‌دهم، زیرا هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و باشگاه‌هایی که نماینده‌شان هستم برنده می‌شوم، برای خودم و کسانی که برای من آرزوی خوبی دارند برنده می‌شوم.

من در مقابل کسی پیروز نمی‌شوم بزرگترین آرزوی دوران حرفه‌ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم‌های که نماینده آن‌ها هستم و برای تیم ملی کشورم است. بزرگترین آرزوی دوران حرفه‌ای من این است که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که می‌خواهند فوتبالیست حرفه‌ای باشند. بزرگترین آرزوی حرفه‌ای من این است که نامم با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان نوشته شود. من با این جمله تمام می‌کنم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیز‌هایی است که با هم تیمی هایم و هوادارانمان هنوز می‌توانیم این فصل را فتح کنیم. بقیه اش؟ بقیه فقط بقیه هستند. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی