تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

از ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی تا جلوگیری از فعالیت‌های آلاینده در تهران

استاندار تهران گفت: تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی آلاینده، کنترل دقیق خودرو‌های بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی و جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی آلاینده باید با دقت و نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های مربوطه دنبال شود.

کد خبر: ۱۱۵۳۵۸
۰۸:۵۱ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰
 
از ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی تا جلوگیری از فعالیت‌های آلاینده در تهران
 
دیدارنیوز: بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد.

 منصوری ضمن تاکید بر اهتمام تمام کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از انتشار آلاینده ها، اظهار داشت: با واحد‌های تولیدی و کارخانه‌هایی که نسبت به کنترل خروجی‌ها، اقدام موثری نداشته باشند مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای دقیق مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران از سوی تمام دستگاه ها، افزود: تا پایان پایداری وضعیت جوی هوای تهران، همه محدودیت‌های ایجاد شده جهت جلوگیری از انباشت آلاینده‌ها لازم الاجرا است.

استاندار تهران تاکید کرد: تعطیلی موقت واحد‌های صنعتی آلاینده، کنترل دقیق خودرو‌های بدون معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های گازوئیلی و جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی آلاینده باید با دقت و نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های مربوطه دنبال شود.
منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی