تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پرسپولیس ۱ ـ نفت مسجد سلیمان صفر، سرخ‌ها در پله دوم جدول

بازی جنجالی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تاخیر ۳۵ دقیقه‌ای آغاز شد در حالی که دعوای بین سازمان لیگ فوتبال ایران، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و صدا و سیما در این مدت بالا گرفت.

کد خبر: ۱۱۵۳۴۶
۱۹:۰۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ ـ نفت مسجد سلیمان صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در حالی که قرار بود بازی دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان راس ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شود، ناگهان اعلام شد که بازی به دلیل پرداخت نکردن اجاره زمین ازادی لغو می‌شود. برای نیم ساعت کشمکش زیادی بین سازمان لیگ و شرکت توسعه و نگهداری به وجود امد و در نهایت با دستور وزیر ورزش، بازی به جریان افتاد.

دو تیم دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان پایتخت در دومین بازی خانگی خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند و باتوجه به توقف استقلال، فرصت ویژه‌ای برای عبور از رقیب سنتی در آستانه شهرآورد خواهد داشت.  پرسپولیس در این بازی سیدجلال حسینی را در اختیار ندارد و در غیاب او، زوج خط دفاعی با حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی تشکیل شده است. قرمزها اما در خط حمله تغییری ندارند و باید دید امروز عیسی آل‌کثیر چه خواهد کرد.

از آن سو فراز نفت برای فرار از منطقه خطرناک سقوط نیازمند کسب امتیاز از تهران است و ماموریت توقف تیم یحیی گل‌محمدی پیش از دربی را دارد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده و هاتف نادری

دقیقه 5: اولین موقعیت بازی روی غفلت خط دفاعی پرسپولیس رقم خورد اما حامد لک شوت مهاجم نفت مسجدسلیمان از فاصله نزدیک را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 14: ارسال مهدی شیری با ضربه سر عجیب سعید آقایی همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 21: شوت میلاد سرلک با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: ارسال از سمت راست با نفوذ سرلک و ضربه سر او همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

بازی دو تیم در نیمه دوم با گل عبدی هیجان‌انگیزتر شد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 50 حرکت سرلک و ترابی به سمت دروازه نفت مسجد سلیمان نهایتا به مهدی عبدی ختم شد تا مهاجم گلزن پرسپولیس بالاخره قفل دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 57: مهدی ترابی ضربه کاشته را از چپ ارسال کرد که با ضربه سر خوب آل‌کثیر، دروازه‌بان نفت با واکنش خوب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 62: توپ دزدی آل‌کثیر با حرکت او به داخل محوطه جریمه نفت ادامه پیدا کرد و پاس او به دهانه دروازه را عبدی به بالای دروازه زد و این فرصت عالی از دست رفت.

دقیقه 62: عیسی آل کثیر با توپ گیری از محمدمهدی احمدی تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد و توپ را به مهدی عبدی داد اما او به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه 64: فرار هاتف نادری از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه با شوتزنی به دروازه پرسپولیس همراه بود اما ضربه آرام او را لک مهار کرد.

دقیقه 76: ضربه احمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی