تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ مشخص شد (عکس)

تمام نشریات و سایت‌های معتبر دنیای فوتبال از لیونل مسی به عنوان برنده جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۱ نام برده اند.

کد خبر: ۱۱۵۳۲۰
۱۴:۳۴ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

معرفی صاحب توپ طلای 2021

دیدارنیوز - امشب بالاخره انتظار هواداران فوتبال در سراسر دنیا به اتمام می‌رسد و برنده جایزه بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ در مراسمی به همت نشریه فرانس فوتبال و در شهر پاریس برگزار خواهد شد. در دو دهه اخیر و در بسیاری از ادوار عملکرد یک بازیکن به قدری از دیگر رقبای خود بهتر بوده که پیش از مراسم نیز تردیدی در مورد برنده توپ طلا وجود نداشته است. اما امسال چند نامزد از بخت قابل قبولی برای کسب این جایزه معتبر برخوردار بودند و از هفته‌ها قبل اخباری در مورد برنده احتمالی این جایزه منتشر شده بود.

در ماه‌های اخیر از ستاره هایی، چون لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی، جورجینیو، کریم بنزما و ... به عنوان نامزد‌های اصلی دریافت این جایزه نام برده شده بود. اما در شرایطی که زمان زیادی تا شروع مراسم نمانده، تقریبا تردیدی در مورد رسیدن این جایزه به لیونل مسی وجود ندارد.

بسیاری از نشریات معتبر دنیا از جمله مارکا، یورو اسپورت، موندو دیپورتیوو، آ. اس و ... همچنین خبرنگاران نامداری، چون فابریزیو رومانو و گیلیم بالاگه در ۲۴ ساعت اخیر همگی متفق القول از لیونل مسی به عنوان برنده جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۱ نام برده اند. بعید به نظر می‌رسد وقتی این منابع معتبر همگی روی یک نام اتفاق نظر دارند، اتفاق خاص دیگری رخ بدهد و از همین حالا باید هفتمین توپ طلای دوران ورزشی لیونل مسی را نیز متعلق به او دانست.

این فوق ستاره آرژانتینی گرچه در رده باشگاهی توفیقی در کسب جام سال ۲۰۲۱ نداشت، اما طلسم ناکامی خود در رده ملی را شکسته و با آرژانتین به مقام قهرمانی کوپا آمه ریکا دست یافت. همچنین به نظر می‌رسد رابرت لواندوفسکی که از نظر برخی لایق دریافت توپ طلا بود در رده دوم قرار گرفته و کریم بنزما نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ مشخص شد (عکس)

 

برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ مشخص شد (عکس)

 

برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ مشخص شد (عکس)

 

برنده توپ طلای سال ۲۰۲۱ مشخص شد (عکس)

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی