تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

ساعت مذاکره وین؛ امروز ۸ آذر

دور هفتم مذاکرات احیای برجام روز دوشنبه ۸ آذر (۲۹ نوامبر) با حضور هیاتی از ایران به ریاست علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیرخارجه ایران حدود ساعت ۱۴ به وقت اروپای غربی، ۱۶:۳۰ به وقت تهران، در هتل پالاس کوبورگ وین آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۱۵۳۱۵
۱۳:۴۲ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

ساعت مذاکره وین؛ امروز ۸ آذر

دیدارنیوز ـ پس از بیش از پنج ماه وقفه در ادامه مذاکرات وین، دور هفتم مذاکرات احیای برجام روز دوشنبه ۸ آذر (۲۹ نوامبر) با حضور هیاتی از ایران به ریاست علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیرخارجه ایران برگزار می‌شود. طبق شنیده‌ها مذاکرات حدود ساعت ۱۴ به وقت اروپای غربی، ۱۶:۳۰ به وقت تهران، در هتل پالاس کوبورگ وین آغاز می‌شود.

خبرنگاران مختلف نیز چهار ساعت پیش از آغاز مذاکرات مقابل هتل کوبورگ حاضر شدند تا آخرین اخبار و اطلاعات را در این باره بدست بیاورند.

دولت جدید ایران اخیرا پس از بررسی نتایج شش دور قبلی مذاکرات، اعلام کرده که دور هفتم مذاکرات از امروز از سرگرفته خواهد شد. ایران تاکید کرده است هدف آن از این مذاکرات لغو تحریم‌های آمریکا است با این حال گفته می‌شود طرف‌های غربی نیز مسائلی خارج از برجام را پیش کشیده‌اند که آینده مذاکرات را با ابهام مواجه کرده است.

دولت آمریکا می‌گوید مسیر دیپلماتیک با ایران را برای حل‌وفصل موضوع هسته‌ای آن ترجیح می‌دهد و آماده است با «حسن نیت» و در راستای بازگشت دوجانبه با ایران به پایبندی کامل به توافق هسته‌ای، به مذاکرات وین بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی