تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تور لحظه آخری کیش، بهترین گزینه برای سفری ارزان

کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در ایران، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری می باشد که به همین منظور، تور های مختلفی از سراسر ایران برای دسترسی به این جزیره ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۱۵۲۹۳
۱۱:۱۱ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

تور لحظه آخری کیش، بهترین گزینه برای سفری ارزان

 

دیدارنیوز: کیش به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در ایران، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری می باشد که به همین منظور، تور های مختلفی از سراسر ایران برای دسترسی به این جزیره ایجاد شده است. برخی از این تور ها ممکن است گران قیمت و برخی دیگر سفری ارزان را برای گردشگران رقم خواهند زد که بر اساس بودجه و یا علایق آن ها مورد انتخاب قرار می گیرند.

شاید با مشاهده قیمت های بالا برای سفر به کیش فکر کنید که سفر به این جزیره با قیمت ارزان ممکن نیست و حتی پایین ترین نرخ با بودجه شما مطابقت ندارد. اما با این وجود می توان گفت در لیست تور های مختلف برای سفر به این جزیره، تور لحظه آخری کیش پیشنهادی است که علی رقم هزینه های بالای این نوع سفر، قیمتی ارزان را در اختیار شما قرار خواهد داد و رزرو تور کیش را با ارزان ترین نرخ ممکن فراهم می کند.

آیا اقامت در هتل ترنج با رزرو تور لحظه آخری کیش ممکن است؟

هتل ترنج کیش، بهترین هتل موجود در جزیره کیش است که حتی در خاورمیانه نیز جایگاه بالایی دارد. این هتل به طور کامل بر روی آب قرار گرفته و اقامتی متفاوت و رویایی را برای مهمانان مقیم در خود فراهم می کند. امکانات و ساختار این هتل باعث شده تا گردشگران بسیاری تنها به منظور تجربه اقامت در این هتل به جزیره کیش سفر کنند.

با توجه به این تفاصیر می توان گفت که هتل ترنج کیش محبوب ترین هتل کیش برای گردشگران خارجی و داخلی محسوب می شود. از این رو اکثر اوقات با تکمیل ظرفیت مواجه است و به همین دلیل در تور لحظه آخری قرار نمی گیرد. البته مواردی استثناء وجود دارد که بسته به شانس شما، هتل ترنج کیش نیز در تور لحظه آخری قرار خواهد گرفت و با کمترین هزینه ممکن حتی نصف هزینه معمول، اقامت در آن امکان پذیر می شود.

تور لحظه آخری کیش، بهترین گزینه برای سفری ارزان

چند مورد از مزیت ها معایب تور لحظه آخری کیش

مهم ترین مزیت تور لحظه آخری کیش، ارزان بودن آن می باشد که اغلب گردشگران نیز به همین دلیل این تور را مورد رزرو قرار می دهند. اما برخی دیگر از گردشگران که به صورت آنی تصمیم به سفر کیش می گیرند، در ساعات پایانی پرواز، این تور را مورد رزرو قرار می دهند که این رزرو سریع، از دیگر مزیت های خرید این تور محسوب می شود.

اما موضوعی که باعث منصرف شدن از افراد از رزرو تور لحظه آخری و یا همان دقیقه نود کیش می شود، ریسک بالای این خرید می باشد. زیرا در صورت رزرو این تور و کنسلی از طرف مسافر، هیچگونه وجهی به آن بازگردانده نمی شود و تمامی پول دریافتی سوخت خواهد شد. همچنین افراد تنها می توانند بر اساس بودجه خود تور را مورد انتخاب قرار دهند و حق انتخاب برای هتل و یا نوع پرواز خود را نخواهند داشت.

بهترین تور های لحظه آخری کیش معمولا در چه زمانی انجام می گیرند؟

اگر زمان درست برای رزرو تور لحظه آخری کیش را بدانید، می توانید شانس خود را برای یک تور با کیفیت و ایده آل بالا ببرید. زیرا در ایامی از سال، حتی هتل های با کیفیت نیز با ظرفیت خالی مواجه می شوند که در این صورت در قالب تور لحظه آخری ارائه خواهند شد. به عنوان مثال بهترین زمان برای رزرو تور لحظه آخری کیش پس از تعطیلات نوروز، روز های اول هفته در صورت تعطیل نبودن، اوایل خرداد ماه تا اواسط شهریور می باشند که پیشنهاد می شود در این ایام سفر به جزیره کیش را انجام دهید.

 

رزرو تور لحظه آخری کیش را از چه سایتی انجام دهیم؟

برای رزرو تور لحظه آخری کیش با توجه به حساسیت و ریسک بالای این تور، بهتر است تا از سایت های تخصصی در این امر کمک بگیرید. به عنوان مثال سایت پرشین هتل یکی از معتبر ترین سایت های موجود برای رزرو تور و یا هتل در جزیره کیش می باشد که با تخفیفات ویژه و پایین ترین نرخ های ممکن، سفری رضایت بخش را برای شما رقم خواهد زد.

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی