تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

السد به دنبال کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا

السد قطر به منظور آماده سازی بازیکنان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به دنبال آن است که از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهد.

کد خبر: ۱۱۵۲۱۱
۱۰:۳۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

السد به دنبال کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا

دیدارنیوز - به نقل از الرایه، احمد الانصاری، مسئول رسانه‌ای السد تایید کرد که با توجه به برنامه فوق‎‌العاده آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ احتمال عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل بعد در دست بررسی است.

به گفته او پیش از ترک تیم توسط ژاوی هرناندس سرمربی فعلی بارسا با او توافق شده بود که تیم طبق استراتژی لیگ ستارگان جلو برود و ملی‌پوشان این تیم در خدمت تیم ملی باشند که با توجه به تعدد آن‌ها (۱۲ یا ۱۳ نفر) عملا همه چیز تغییر خواهد کرد. این موضوع قبلا در روزنامه الرایه به بحث گذاشته شده بود؛ چرا که قرار است رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان به صورت غیرمتمرکز و رفت و برگشتی باشد که این با برنامه قطری‌ها مغایر است.

جام امیر در اول آوریل ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و پس از آن بازیکنان تیم ملی از کلیه رقابت‌های داخلی و خارجی مرخص می‌شوند تا در برنامه ویژه قطر برای جام جهانی تنها در خدمت تیم ملی باشند.

این مسئله درباره تیم الدحیل هم وجود دارد و به نظر می‌رسد احتمال بسیار کمی وجود دارد که آن‌ها در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: السد قطر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی