تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

حاشیه‌باران در فوتبال ایران... مگه جنگه؟

لیگ برتر فوتبال ایران به استقبال هفته هفتم خود می‌رود در حالی که سر تا پای فوتبال باشگاهی را دردسر و شکایت و درگیری فرا گرفته و مثل جذام همه چیز را می‌خورد.

کد خبر: ۱۱۵۱۹۰
۱۷:۰۸ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

حاشیه‌باران در فوتبال ایران، مگه جنگه؟

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: به نظر می‌آید بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به اندازه تمام ادوار گذشته دارای مسائل و حواشی رنگارنگ و چالش‌های عجیب و غریب است که به احتمال بسیار در هیچ کجای دنیا نمونه آن یافت نمی‌شود. در شش هفته سپری شده از لیگ جاری، آنقدر اتفاقات عجیب و حیرت‌آور رخ داده که حتی هواداران صبور فوتبال که سال‌ها با حاشیه زیسته و کنار آمده‌اند نیز دیگر صبر و تحمل‌شان دارد به پایان می‌رسد.

برای شروع اصلا لازم نیست دنبال حاشیه بگردیم، خود حواشی زنگ در خانه ما را می‌زنند. دیگر دامنه حواشی و دردسرهای بیرون از زمین تنها به بازیکنان یاغی یا مربیان پرماجرا محدود نمی‌شود و از سازمان لیگ گرفته تا فدراسیون فوتبال و حتی وزیر ورزش نیز در بطن داستان‌های ملال‌آور فوتبال ایران حضور دارند و نقش بازی می‌کنند.

داستان پرسپولیس و معرفی نشدن مدیر عامل باشگاه دیگر تکراری است و تعجبی هم برنمی‌انگیزد اما شکر خدا حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان مناطق آزاد در اردوی صنعت نفت آبادان موضوع تازه‌ای را برای حرص خوردن هواداران و کارشناسان فوتبال به وجود آورد! گرچه درباره این ملاقات عجیب توضیحاتی از سوی فدراسیون ارائه شد اما تقریبا هیچ کس به این توجیه نادرست وقعی ننهاد و از شانس بد عزیزی خادم و معاونانش، در بازی پرسپولیس و صنعت نفت یک اشتباه داوری مسلم نیز رخ داد که همان تبدیل شد به بهانه‌ای برای کوبیدن فدراسیون و کمیته داوری.

بعد هم که ماجرای درخواست برای وارد کردن سیستم VAR از سوی داوران مطرح شد و کمی بعد هم معلوم شد مجلس محترم شورا، همان دستگاه آف‌لاین و نصفه و نیمه‌ای را که با هزار زحمت به ایران آمده توقیف کرده تا اصل و نسب آن مشخص شود. آن وقت داوران و کمیته داوری فدراسیون فوتبال برای استفاده از این سیستم دارند له‌له می‌زنند و تیم های فوتبال نیز التماس می‌کنند!

از آن طرف ماجرای استقلال و دستور سازمان لیگ برای بیرون ماندن دو بازیکن خارجی این تیم در بازی مقابل گل‌گهر منجر به درست شدن بلوایی بزرگ شده و هر دو طرف آنقدر فریاد کشیده‌اند که دیگر کسی دوست ندارد صدای‌شان را بشنود. حتی کار به مشاجره لفظی و استفاده از نقطه ضعف همدیگر در تلویزیون و رسانه‌ها نیز کشیده و معلوم نیست یک چنین دعوایی که نهایتا مبنای حقوقی دارد چرا تا این حد منجر به هتاکی و یقه‌گیری شده است. گره‌ای که با دست می‌شد باز شود حالا به دندان‌های چند نفر چسبیده و آرواره‌ها نیز توی هم قفل شده‌اند!

ماجرای اسپانسر پرسپولیس، تبلیغات محیطی برای تیم‌های لیگ برتری و نقشی را که سازمان لیگ در همه سطوح فوتبال ایران در به هم ریختن برنامه‌های میان‌مدت باشگاه‌ها برعهده دارد هم بهتر است در مجالی دیگر بدان بپردازیم، وگرنه همین مثلث بدخیم به تنهایی می‌تواند هواداران فوتبال را دیوانه کند. لیگ برتر فوتبال ایران انگار میدان جنگ است...

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی