تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیدار دوباره مجیدی و اکبریان در لب کارون

محمدرضا اکبریان یک بار دیگر دیدار صنعت نفت و استقلال را در آبادان قضاوت می‌کند.

کد خبر: ۱۱۵۱۷۲
۱۴:۵۲ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

دیدار دوباره مجیدی و اکبریان در لب کارون

دیدارنیوز - اسامی داوران هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد که در تصمیمی جالب توجه از سوی کمیته داوران، محمدرضا اکبریان قرار است یک بار دیگر دیدار صنعت نفت و استقلال را در آبادان قضاوت کند. اتفاقی که ممکن است با واکنش‌هایی نیز همراه شود.

قرار گرفتن سه نام اکبریان، صنعت نفت و استقلال، کاملا یادآور دیدار جنجالی هفته بیست و نهم از رقابت‌های لیگ هجدهم است. آبی‌های پایتخت که در کورس قهرمانی قرار داشتند، نیازمند کسب ۳ امتیاز حساس از آبادان بودند تا حداقل بتوانند در روز پایانی این بازی‌ها و در صورت لغزش پرسپولیس، شانسی برای تصاحب جام داشته باشند.

فرار مهدی قایدی در نیمه دوم از سمت راست، یک موقعیت خطرناک را برای استقلال خلق کرد. او درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس دیدنی، روح الله باقری را صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز دروازه میزبان را باز کرد، اما مهدی الوندی کمک داور آن مسابقه، به اشتباه پرچم زد و اعتقاد داشت توپ قبل از اینکه به قایدی برسد، از خط عرضی عبور کرده و او ضربه دروازه به سود صنعت نفت اعلام کرد.

تصمیمی جنجالی که با اعتراض شدید کادرفنی استقلال و در صدر آن‌ها فرهاد مجیدی صورت گرفت. شدت اعتراضات سرمربی آبی‌ها به حدی بود که محمدرضا اکبریان داور مسابقه با یک کارت قرمز، مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد. مرور تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که تصمیم تیم داوری اشتباه بوده و باشوی کوچک پیش از عبور توپ از خط زمین، توانسته است باقری را صاحب موقعیت کند.

آن بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و شانس‌های استقلال برای کسب عنوان قهرمانی از دست رفت. البته بعد‌ها اکبریان در برنامه تلویزیونی با اعتراف به اشتباهش، از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد، ولی او اکنون یک بار دیگر مأمور شده است تا دیدار صنعت نفت و استقلال را در آبادان قضاوت کند. او به خوبی متوجه حساسیت‌ها در این زمینه است و دیگر فرصتی برای اشتباه در این بازی نخواهد داشت در نتیجه تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا بازی بدون اشتباهی را قضاوت کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی