تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مقایسه سه نسل از گوشی های ردمی نوت شیائومی

گوشی‌های ردمی نوت شیائومی جزو برترین و پرفروش‌ترین مدل‌های این گوشی چینی به حساب می‌آیند. حال سؤال اینجاست که سه گوشی برتر و پرفروش ردمی نوت شیائومی با هم چه تفاوتی دارند؟ در این مقاله قصد داریم تا سه نسل از گوشی‌های ردمی نوت شیائومی را با هم مقایسه کنیم تا به تفاوت اصلی آن‌ها پی ببرید و در تصمیم‌گیری درست عمل کنید.

کد خبر: ۱۱۵۰۲۵
۱۴:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

 

مقایسه سه نسل از گوشی های ردمی نوت شیائومی

 

دیدارنیوز: گوشی‌های ردمی نوت شیائومی جزو برترین و پرفروش‌ترین مدل‌های این گوشی چینی به حساب می‌آیند. حال سؤال اینجاست که سه گوشی برتر و پرفروش ردمی نوت شیائومی با هم چه تفاوتی دارند؟ در این مقاله قصد داریم تا سه نسل از گوشی‌های ردمی نوت شیائومی را با هم مقایسه کنیم تا به تفاوت اصلی آن‌ها پی ببرید و در تصمیم‌گیری درست عمل کنید.

ردمی نوت 10 پرو

گوشی ردمی نوت 10 پرو جزو گوشی‌های میان‌رده با قیمت متعادل و منصفانه است. این گوشی در دو مدل 6 و 8 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. مدل 8 گیگابایتی سرعت بسیار مطلوبی دارد و برای افرادی که به‌دنبال اجرای بازی‌های جدید سنگین هستند، جان می‌دهد. این گوشی به دوربین قدرتمندی با لنز واید 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربینی که بسیاری از کاربران را راضی نگه می‌دارد و باعث می‌شود که حتماً این گوشی را انتخاب کنند. پس می‌توان گفت که اگر عاشق عکاسی با گوشی موبایل هستید، بهتر است حتماً گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی را حداقل یک بار امتحان کنید.

این گوشی دارای صفحه نمایشگر بسیار باکیفیت و قدرتمند است و نرخ نوسازی بسیار مطلوبی دارد. همچنین در ساخت گوشی ردمی نوت 10 پرو از باتری 5020 میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند. به این ترتیب در طول روز از شارژ مجدد گوشی موبایل خود بی‌نیاز خواهید بود. ردمی نوت 10 به پردازنده 8 هسته‌ای Kyro 470 GOLD مجهز شده است که سرعت بسیار بالایی دارد و عملکرد مطلوبی را در بازی و اجرای برنامه‌های سنگین به کاربران می‌دهد. پس می‌توان گفت که نوت 10 یک گوشی همه‌فن‌حریف بسیار قدرتمند با قیمت مطلوب و منصفانه است.

ردمی نوت 9

گوشی ردمی نوت 9 شیائومی از نظر قیمتی ارزان‌تر از ردمی نوت 10 پرو است. پس باید انتظار مشخصاتی متعادل با قیمت آن را داشته باشید. ردمی نوت 9 یک گوشی ساده با دوربین کاملاً معمولی است که در آن از لنز واید 48 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند. البته با وجود این، 3 لنز اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق نیز در این گوشی تعبیه شده‌اند. ردمی نوت 9 همراه با باتری 5020 میلی‌آمپری به بازار عرضه می‌شود که در طول روز شارژ کامل را نگه می‌دارد و به‌ندرت در میانه روز نیاز به شارژ مجدد پیدا می‌کند.

در این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو G85 استفاده کرده‌اند که سرعت نسبتاً مناسب و عملکرد مطلوبی دارد و اکثر کاربران را راضی نگه می‌دارد. همچنین باید بدانید که ردمی نوت 9 در مدل‌های رم 3و 4 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. با توجه به حافظه رم این گوشی، می‌توانید تصور کنید که نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی را روی آن داشته باشید.

نمایشگر این گوشی نمایشگر IPS LCD با 16میلیون رنگ است که 395 اینچ تراکم پیکسلی دارد. از نظر ظاهری، طراحی ردمی نوت 9 بسیار ظریف است و از قاب پشت پلاستیکی بسیار شیک و زیبا در آن استفاده شده است. برای خرید این گوشی می‌توانید انواع مدل 64 و 128 گیگابایتی را انتخاب کنید. طبیعتاً مدل 128 گیگابایتی با رم 4 قیمت بیشتری در مقایسه با مدل‌های دیگر ردمی نوت 9 دارد. نهایتاً باید گفت که ردمی نوت 9 یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب و منصفانه محسوب می‌شود که برای کاربردهای معمولی روزانه طراحی شده است.

مقایسه سه نسل از گوشی های ردمی نوت شیائومی

ردمی نوت 8 2021

ردمی نوت 8 2021 یک گوشی بسیار زیبا است که در وهله اول از تماشای آن لذت می‌برید. مدل آبی این گوشی طرف‌داران بسیاری دارد و از نظر ظاهری انگار که هفت‌رنگ است. این مدل جزو ارزان‌ترین مدل‌های شیائومی ردمی نوت به حساب می‌آید و البته عملکرد مطلوبی نیز از خود نشان می‌دهد. در ساخت گوشی ردمی نوت 8 2021 از تراشه هلیو G85 مدیاتک استفاده کرده‌اند. پس می‌توان گفت که از این نظر با گوشی ردمی نوت 9 برابری می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 2021 ظرفیت 64 گیگابایت فقط در مدل رم 4 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود که سرعت نسبتاً مناسب و مطلوبی دارد. از نظر دوربین باید بدانید که ردمی نوت 8 2021 به لنز 48 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق مجهز شده است. پس می‌توان گفت که عکاسی آن نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.

گوشی ردمی نوت 8 2021 باتری قدرتمند 4 هزار میلی‌آمپری را در خود جای می‌دهد. با توجه به عملکرد محدود گوشی و مصارف روزانه، این گوشی نیز همانند نوت 9 یا نوت 10 پرو در طول روز معمولاً به شارژ مجدد نیاز پیدا نمی‌کند. از نظر حافظه نیز می‌توانید ردمی نوت 8 2021 را در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی تهیه کنید.

جمع‌بندی

به‌صورت کلی گوشی ردمی نوت 10 پرو کیفیت و عملکرد بسیار عالی دارد و می‌توان آن را از نظر مشخصات با پرچمداران برندهای دیگر همانند سامسونگ مقایسه کرد. اگر می‌خواهید هزینه کمتری بپردازید، باید به سراغ مدل‌های 8 و 9 بروید. البته تفاوت چندانی بین مدل نوت 8 2021 و مدل نوت 9 وجود ندارد و انتخاب بین آن‌ها بیشتر به سلیقه کاربر بازمی‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی