تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا با یک قانون جدید دنبال می‌شود

لیگ قهرمانان اروپا، در حال رسیدن به روزهای پایانی خود است و حالا در خبرها آمده که قرار است در مرحله حذفی قانون گل زده در خارج از خانه حذف شده است.

کد خبر: ۱۱۴۹۹۰
۱۱:۰۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

لیگ قهرمانان اروپا با یک قانون جدید دنبال می‌شود

دیدارنیوز - با نزدیک شدن به پایان مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا اکنون این سوالات مطرح است که قرعه کشی اولین دور حذفی لیگ قهرمانان چه زمانی انجام می‌شود؟ چه کسی به این مرحله صعود است؟ مسابقات در این مرحله چطور انجام می‌شود؟

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه ۱۳ دسامبر در مقر یوفا در نیون سوئیس برگزار می‌شود. پخش زنده از سایت رسمی یوفا از ساعت ۱۲:۰۰ CET (۱۴:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

چه تیمی صعود کرده است؟

در این قرعه کشی ۱۶ تیم راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. صدرنشینان گروه در صدر سیدبندی و تیم‌های دوم هم بدون رتبه هستند.

آژاکس (هلند)

بایرن مونیخ (آلمان) *

چلسی (انگلیس)

یوونتوس (ایتالیا)

لیورپول (انگلیس) *

منچستریونایتد (انگلیس) *

۱۰ تیم دیگر به این تیم‌های می‌پیوندند.

*به عنوان صدرنشین گروه تایید شده‌اند.

قرعه کشی چگونه کار می‌کند؟

تیم‌های صدرنشین در بازی‌های برگشت در خانه حضور دارند و میزبانی خواهند کرد. هیچ تیمی نمی‌تواند با باشگاهی از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا یا تیمی از همان اتحادیه ملی بازی کند. سایر محدودیت‌ها قبل از قرعه کشی اعلام خواهد شد.

بازی‌ها چه زمانی انجام می‌شود؟

بازی‌های رفت در تاریخ ۱۵/۱۶/۲۲/۲۳ فوریه و بازی‌های برگشت در تاریخ ۸/۹/۱۵/۱۶ مارس برنامه ریزی شده است. شروع بازی از ساعت ۲۱:۰۰ CET (۲۳:۳۰ به وقت ایران) است. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال روز جمعه ۱۸ مارس برگزار می‌شود.

چه تغییراتی در این فصل وجود دارد؟

قانون به اصطلاح گل‌های خارج از خانه حذف شده است، بنابراین با تساوی بعد از ۱۸۰ دقیقه (مجموع زمان دیدار رفت و برگشت) صرف نظر از تعداد گل‌هایی که هر تیم در خانه و خارج از خانه به ثمر رسانده است، بازی به وقت اضافه خواهد رفت. اگر بعد از ۳۰ دقیقه اضافی باز هم تیم‌ها نتوانند گلی به ثمر برسانند، بازی به ضربات پنالتی می‌رود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی