تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بارسلونا ۰ - ۰ بنفیکا: کابوس لیگ اروپا در انتظار ژاوی و شاگردان

بارسلونا در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا که برای صعود نیاز مبرم به پیروزی برای قطعی کردن صعود خود داشت برابر تیم بنفیکا به تساوی رسید و سرنوشت صعود حالا باید در دیدار آخر و برابر بایرن مونیخ رقم بخورد.

کد خبر: ۱۱۴۹۶۸
۰۸:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

بارسلونا ۰ - ۰ بنفیکا: کابوس لیگ اروپا در انتظار ژاوی و شاگردان

دیدارنیوز - شاگردان ژاوی که در ابتدای هفته اسپانیول را شکست داده بودند، امشب در خانه مقابل بنفیکا قرار گرفتند و علی رغم اینکه موقعیت‌های بهتری از حریف داشتند، اما به تساوی رضایت دادند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه بازی متعادل‌تر شد و بازیکنان بنفیکا هم تا اندازه‌ای پیش کشیدند، اما باز هم فرصت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

در دقیقه ۴۲ بود که اولین موقعیت جدی بازی در نیمه اول ایجاد شد و بارسا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه تماشایی یوسف دمیر به تیر افقی دروازه بنفیکا برخورد کرد و این فرصت هم تبدیل به گل نشد.

در دقایق پایانی این نیمه هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند تا اینکه در دقیقه ۵۷، ممفیس دیپای صاحب موقعیت شد، اما تکل به موقع نیکلاس اوتامندی بار دیگر دروازه بنفیکا را نجات داد.

در ادامه بازیکنان بارسلونا ابتکار عمل را در دست گرفتند و به ویژه روی حرکات عثمان دمبله حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب می‌دادند، اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

تا اینکه در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، روی یک ضدحمله بنفیکا صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد، اما صفروویچ علی‌رعم عبور از تراشتگن، توپ را به بیرون زد تا بهترین موقعیت برای پیروزی بنفیکا از دست برود.

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا بارسلونا با ۷ امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول جای داشته باشد و بنفیکا هم با ۵ امتیاز، تیم سوم این گروه باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی