تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

لیست خریدت آماده است؟

بلک فرایدی در راه است و فروشگاه اینترنتی آلین لند در این روز تخفیف‌هایی تا ۹۰ درصد را در نظر گرفته است. فرصتی برای این که لیست خریدتان را کامل کنید.

کد خبر: ۱۱۴۹۲۰
۱۳:۳۱ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

لیست خریدت آماده است؟

دیدارنیوز: احتمالا شما هم مثل بقیه افراد لیست خرید بلند و بالایی دارید که نه تنها هیچ وقت تمام نمی‌شود؛ بلکه روز به روز به تعداد موارد داخل آن افزوده می‌شود! معمولا به محض اینکه برای خرید یکی از کالا‌های این لیست پول خود را جمع می‌کنیم؛ یا قیمت محصول دوبرابر می‌شود و یا مجبور می‌شویم کالایی را تهیه کنیم که ضروری‌تر است و زودتر به آن نیاز داریم.

البته پایان شب سیه سپید است و گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بتوانید هر چیزی که در لیست خریدتان نوشته شده را بخرید! بلک فرایدی و تخفیف‌های استثنایی آن، بهترین فرصت برای این است که بتوانید همه گزینه‌های این لیست را خط بزنید. اما چطور؟

خوشحال از اینکه تو بهترین جمعه سالیم!

در آمریکا و بعضی دیگر از کشورها، سال‌هاست که آخرین جمعه ماه نوامبر به عنوان «بلک فرایدی» شناخته می‌شود. در این روز تخفیف‌های گسترده و بسیار زیادی که روی محصولات مختلف فروشگاه‌ها اعمال می‌شود؛ همه مردم را به فروشگاه‌ها می‌کشاند!

خوشبختانه آلین لند هم امکان خرید با تخفیف‌های اسرار آمیز را برای شما فراهم کرده و برای اینکه لیست خریدتان را کامل کنید؛ فقط نیاز دارید که وارد فروشگاه اینترنتی آلین لند شوید!

در بلک فرایدی آلین لند که با نام «آلین فرایدی» شناخته می‌شود؛ می‌توانید همه کالا‌های مورد نظرتان را زیر قیمت تا ۹۰٪ تخفیف بخرید. کالا‌های دیجیتال، محصولات سوپرمارکتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل خانه و آشپزخانه تنها بخشی از محصولاتی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با تخفیف ویژه آلین فرایدی تهیه کنید!

کدام کالا‌ها را در آلین فرایدی بخریم؟

همه دسته‌بندی‌های کالایی در فروشگاه آلین لند دارای تخفیف‌های ویژه تا ۹۰٪ هستند و شما می‌توانید هر کالایی که می‌خواهید را در فروش ویژه آلین فرایدی با کمترین قیمت ممکن بخرید.

با استفاده از تخفیف سوپرمارکتی، این امکان را دارید که همه طبقات یخچال و فریزر و کمد خوراکی‌های خود را با پرداخت یک دهم هزینه پر کنید. همچنین اگر قصد دارید گوشی تلفن همراه یا یک وسیله الکترونیکی جدید بخرید؛ آلین فرایدی بهترین فرصت برای این کار است.

پس در اولین قدم، به سراغ لیست خریدتان بروید و هر چیزی که لازم دارید را به آن اضافه کنید!

برچسب ها: بازرگانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی