تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مهدی: دلیل انتخاب استقلال پرسپولیس برای حضور هواداران برای تیم ملی است

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص دلیل انتخاب دیدار‌های پرسپولیس و استقلال برای اجرای این طرح آزمایشی گفت: بحث این دو تیم نیست، بلکه بحث ما درباره زیرساخت‌های موجود در ورزشگاه آزادی است.

کد خبر: ۱۱۴۹۰۷
۱۱:۵۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

مهدی: دلیل انتخاب استقلال پرسپولیس برای حضور هواداران برای تیم ملی است

دیدارنیوز - سهیل مهدی در مورد تعداد تماشاگران دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر به رادیو تهران گفت: به جز این مسابقه سایر دیدار‌های هفته ششم بدون تماشاگر است، دیدار پرسپولیس و نفت آبادان هم به دلیل مراحل آزمایشی که وزارت بهداشت و وزارت ورزش در خصوص نحوه حضور تماشاگران روی سکو‌ها طی می‌کنند ۵ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی یعنی حدود ۵ هزار نفر تماشاگر دارد.

سهیل مهدی در خصوص هدف طرح آزمایشی ورود تماشاگران به ورزشگاه توضیح داد: دو سال حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را نداشتیم و برای بازگشت آن‌ها باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از طرف وزارت بهداشت تغییر کند، به همین دلیل این وزارتخانه به همراه وزارت ورزش و کلی ارکان ورزش، کلیه گمانه زنی‌ها و شرایط را آزمایش می‌کنند تا شیوه نامه‌های جدید در راستای اجرای بهتر حضور تماشاگران روی سکو‌ها به سایر شهر‌ها و استان‌ها ابلاغ شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص دلیل انتخاب دیدار‌های پرسپولیس و استقلال برای اجرای این طرح آزمایشی گفت: بحث این دو تیم نیست، بلکه بحث ما درباره زیرساخت‌های موجود در ورزشگاه آزادی است. این استادیوم ورزشگاه ملی ما است و به دلیل برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی از لحاظ بستر نرم‌افزاری، گیت‌های ورودی و مطابقت با سامانه وزارت بهداشت شرایط بهتری در آن ایجاد شده است و اکنون در آن راحت‌تر می‌توان ۲ دوز واکسن زدن افراد را کنترل کرد. با توجه به بستر‌های موجود در ورزشگاه آزادی دیدار این دو تیم را انتخاب کردیم و بحث استقلال و پرسپولیس در اولویت ما نبود.

مهدی درباره اینکه احساس می‌شود در بازی استقلال و نساجی بیشتر از ۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند، گفت: قطعا آن مسابقه از نظر برگزاری و کنترل تماشاگران مشکلاتی داشت و البته نیاز است نرم‌افزار‌ها بازبینی شوند. روش پذیرش هواداران روی سکو‌ها و جانمایی آن‌ها در این طرح آزمایشی است. پس از دو سال اشتیاق و استقبال بیش از حدی از طرف تماشاگران داشتیم. عوامل برگزاری، یگان انتظامی و تمام دست‌اندرکاران سعی دارند نواقص را برطرف کنند. طبیعی است که هواداران هم باید کمک کنند تا تصمیم بهتری گرفته شود.

مهدی ادامه داد: امیدواریم در بازی فردای پرسپولیس و صنعت نفت همکاری بیشتری از طرف ورزش‌دوستان و هواداران خوب ما انجام شود. البته شاید حضور هواداران در ورزشگاه پس از دو سال مقداری سبب فراموشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد. امیدواریم همان گونه که هواداران در شرایط کرونایی همکاری خوبی با ما داشتند و به ورزشگاه‌ها نیامدند، اکنون هم برای حضورشان در ورزشگاه این همکاری را انجام بدهند تا وزارت بهداشت با دست بازتری مجوز‌ها را برای تماشاگران فوتبال صادر کند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد احتمال افزایش حضور تماشاگران در دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر پاسخ داد: این موضوع منوط به تصمیمی است که به ما ابلاغ می‌شود. وزارت بهداشت و وزارت ورزش باید شیوه‌نامه‌ها را ابلاغ کنند، در این مورد اطلاعی به من ندادند، شاید درصد تماشاگران و تعداد بازی‌های با تماشاگر کمتر یا بیشتر شود. هر احتمالی وجود دارد.

مهدی در مورد اینکه شنیده می‌شود برخی اعضای سازمان لیگ پیش از ابلاغ مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه در جریان این موضوع قرار نداشتند، گفت: شکی نیست که این کار خیلی سریع و تقریبا در یک روز اتفاق افتاد، اما تمام عوامل سازمان لیگ مطلع بودند و تا پاسی از شب قبل از بازی ایجاد هماهنگی‌ها ادامه داشت. روز بازی هم جلسات اجرای بهتر کار انجام شد امابه دلیل فورس ماژور بودن موضوع اجرای کار سخت بود.

مهدی درباره اینکه آیا احتمال دارد در ادامه تمام دیدار‌های باقی‌مانده از نیم فصل اول لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار شود، عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: سهیل مهدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی