تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

پدری گونزالس، برنده جایزه پسر طلایی ۲۰۲۱

ستاره ۱۸ ساله بارسلونا عنوان بهترین بازیکن جوان سال ۲۰۲۱ را از ان خود کرد.

کد خبر: ۱۱۴۸۵۶
۱۴:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

پدری گونزالس، برنده جایزه پسر طلایی ۲۰۲۱

دیدارنیوز - پدری در ۱۷ سالگی به پیراهن اول بارسلونا رسید و خیلی زود نیز به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. پدری در یورو ۲۰۲۰ و المپیک توکیو نیز بازیکن ثابت لاروخا بود و بدون استراحت کافی به فصل جدید رسید. اتفاقی که باعث شد او دچار مصدومیت شود و تا پایان سال ۲۰۲۱ نیز قادر به بازگشت نخواهد بود. او که اخیرا قراردادش را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد، بند فسخ یک ملیارد یورویی هم دارد

پدری مزد درخشش خود در فصل گذشته را گرفت و امروز از سوی نشریه توتواسپورت به عنوان بهترین بازیکن جوان سال برگزیده شد و جایزه پسر طلایی را از آن خود کرد.

جایزه‌ای که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اروپا اهدا می‌شود. برای کسب این جایزه ارزشمند، پدری رقبایی، چون کریم آدیمی از سالزبورگ، جود بلینگهام از دورتموند، ادواردو کاماونیگا از رئال، دی کتلائر از بروژ، برایان خیل از تاتنهام، گراونبرخ از آژاکس، میسون گرین وود از منچستریونایتد، جمال موسیالا از بایرن و گاوی از بارسا را مقابل خود داشت.

پدری، اما با کسب ۳۱۸ امتیاز توانست بالاتر از همه پسر طلایی ۲۰۲۱ شود. پس از او بلینگهام با فاصله دوم شد و ۱۱۹ امتیاز را به خود اختصاص داد.

سال گذشته این عنوان به ارلینگ هالمد ستاره نروژی دورتموند رسیده بود و پیش از این نیز ستاره هایی، چون کیلیان امباپه، ژوائو فلیکس، ماتایس دی لیخت، آندری شوچنکو، لوتار ماتیوس، امیلیو بوتراگنیو، پاول ندود، استفان چاپیوسات، لوکا تونی، سامی اتوئو، ادوین فن درسار، روی کاستا و سباستین ورون نیز این جایزه را کسب کرده بودند.

پدری فصل قبل در ۵۶ بازی برای بارسا توانست ۴ گل بزند و عنون قهرمانی کوپا دل ری را کسب کرد. او با اسپانیا نیز در نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ حاضر بود، ولی نتوانست به فینال برسد. پدری با اسپانیا به فینال المکپیک توکیو هم رسید، ولی به نایب قهرمانی رضایت داد.

سه هفته دیگر این جایزه در مراسمی خاص به پدری اهدا خواهد شد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی