تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ترکیب غیرمنتظره پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان؛ یحیی با ملی پوشان چه می‌کند؟

دنیای معدن- وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک سه ملی پوش پرسپولیس هستند که به دلیل انجام بازی های ملی ممکن است در دیدار با مس رفسنجان نیمکت نشین شوند.

کد خبر: ۱۱۴۵۹۱
۰۹:۳۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

 

ترکیب غیرمنتظره پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان؛ یحیی با ملی پوشان چه می‌کند؟

دیدارنیوز: سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس تنها یک جلسه آن هم سبک پنج شنبه همراه تیم باشگاهی خود تمرین کردند و سپس همراه تیم به رفسنجان می‌روند.

با توجه به دو بازی پشت سر هم تیم ملی و پرواز‌های طولانی از لبنان به اردن و از اردن به ایران، شنیده شد این احتمال وجود دارد یحیی گل محمدی یک یا دو بازیکن ملی‌پوش خود را نیمکت‌نشین کرده و به آن‌ها استراحت بدهد اما…

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد سرمربی این تیم قصد ندارد به هیچ یک از سه بازیکن ملی پوش خود استراحت بدهد. وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی در بازی مقابل مس رفسنجان که امروز (جمعه) برگزار می‌شود در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی