تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سرمربی پالمیراس سرمربی جدید النصر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پالمیراس برزیل پیشنهاد باشگاه النصر عربستان برای هدایت این تیم را پذیرفت.

کد خبر: ۱۱۴۳۹۷
۱۱:۳۴ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

انتخاب سرمربی پالمیراس

دیدارنیوز - باشگاه النصر پس از برکناری پدرو امانوئل پرتغالی به دنبال یافتن یک گزینه نامدار برای هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های فصل جاری فوتبال عربستان است و گفته می ‎شود یک مربی جوان و موفق اروپایی پیشنهاد این باشگاه را پذیرفته است.

به نوشته روزنامه المیدان الریاضی عربستان آبل فریرا سرمربی پرتغالی باشگاه پالمیراس برزیل رسما با پیشنهاد باشگاه النصر موافقت کرده و به زودی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

فریرای ۴۳ ساله که با پالمیراس به قهرمانی جام لیبرتادورس رسید یکی از گزینه‌های فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال برای انتخاب بهترین مربی سال جهان است.

پیش از این و قبل از انتخاب ژاردیم، باشگاه الهلال به دنبال جذب فریرا بود و حالا به نظر می‌رسد این مربی جوان در آستانه ورود به فوتبال خاورمیانه قرار دارد.

این مربی پرتغالی همچنین سابقه هدایت باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون و براگای پرتغال را نیز در کارنامه خودش داشته و در لیگ یونان سرمربی پائوک بوده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی