تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زخم کاری صربستان به رونالدو و صعود مستقیم به جام جهانی

اسپانیا با شکست سوئد راه خودش را به سوی جام‌جهانی باز کرد، در حالی که پرتغال با شکست مقابل صربستان فعلاً راهی پلی‌آف شد و باید منتظر ماند و دید رونالدو و یارانش در پلی آف به قطر می‌رسند یا خیر.

کد خبر: ۱۱۴۲۷۹
۰۸:۵۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

صعود مستقیم صربستان به جام جهانی

دیدارنیوز - در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، تیم‌های ملی اسپانیا و صربستان با شکست سوئد و پرتغال جواز حضور در قطر را کسب کردند.

در گروه A انتخابی جام جهانی، پرتغال که مقابل صربستان به یک تساوی برای صدرنشینی و صعود نیاز داشت، در لیسبون ۲-۱ شکست خورد. سانچس در دقیقه ۲ اولین گل بازی را برای پرتغال زد، اما تادیچ در دقیقه ۳۳ و میتروویچ در دقیقه ۹۰ گل‌های صربستان را زدند تا این تیم راهی جام‌جهانی شود و پرتغال به پلی‌آف برود.

در دیگر بازی این گروه هم جمهوری‌ایرلند با ۳ گل از سد لوکزامبورگ گذشت. دافی، اوگبنه و رابینسون در دقایق ۶۷، ۷۸ و ۸۸ برای ایرلند گل زدند.

صربستان با ۲۰ امتیاز صدرنشین این گروه شد و به جام‌جهانی رسید، در حالی که پرتغال ۱۷ امتیازی به پلی‌آف رفت.

زخم کاری صربتسان به رونالدو و صعود مستقیم به جام جهانی

در گروه B هم اسپانیا با یک گل از سد سوئد گذشت تا صعودی کم‌دردسر به جام‌جهانی داشته باشد. ماتادور‌ها تا دقیقه ۸۶ برای گلزنی صبر کردند و در این دقیقه بعد از برخورد شوت اولمو به تیر دروازه، موراتا دروازه حریف را گشود.

یونان و کوزوو در دیگر بازی این گروه در پایان به تساوی ۱-۱ رسیدند.

اسپانیا با بردی که کسب کرد ۱۹ امتیازی شد و مستقیم به جام‌جهانی رفت، در حالی که سوئد ۱۵ امتیازی باید در پلی‌آف شانسش برای صعود را امتحان کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی