تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

صیادمنش در انتظار انتقال به سری آ ایتالیا

الله‌یار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران که این روزها در فنرباحچه ترکیه حضور دارد از دو تیم تورینو ایتالیا و اندرلخت بلژیک پیشنهاد دارد.

کد خبر: ۱۱۴۲۶۷
۱۵:۴۵ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

صیادمنش در انتظار انتقال به سری آ ایتالیا

دیدارنیوز - اللهیار صیادمنش بازیکنی است که وقتی هنوز ۱۸ سالش کامل نشده بود، با تیم فوتبال فنرباحچه ترکیه قرارداد امضا کرد، اما چون در این تیم به او بازی نرسید، با قرارداد قرضی راهی زوریا لوهانسک شد.

صیادمنش آنقدر در زوریا درخشان بوده که اسکوچیچ تصمیم گرفت او را به تیم ملی دعوت کند و حتی در دیدار با لبنان این بازیکن دقایقی فرصت بازی کردن پیدا کرد. قرارداد قرضی صیادمنش با زوریا در نقل و انتقالات زمستانی به پایان می‌رسد و از طرفی این تیم اوکراینی توان پرداخت ۳.۵ میلیون یورو درخواستی فنرباحچه را ندارد تا قرارداد او را قطعی کند.

صیادمنش تصمیمی برای بازگشت به لیگ ترکیه ندارد و گفته می‌شود تورینوی ایتالیا و اندرلخت بلژیک ۲ باشگاهی هستند که حاضرند مبلغ عقد قرارداد قطعی او را پرداخت کنند.

با این شرایط به نظر می‌رسد صیادمنش به احتمال فراوان با یکی از این دو تیم قرارداد امضا می‌کند، هرچند فوتبالدوستان ایرانی بیشتر دوست دارند این بازیکن را با پیراهن یک باشگاه ایتالیایی ببینند تا بتوانند بازی‌های اللهیار برابر تیم‌های بزرگ اروپایی مثل یوونتوس، میلان و اینتر را تماشا کنند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی