تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

مدیران منچستریونایتد به دنبال پوچتینو

عملکرد دور از انتظار سولسشایر در نیمکت منچستریونایتد مدیران این باشگاه را به انجام تغییراتی در نیمکت تیم داده است و حالا خبر می‌رسد مائوریتسیو پوچتینو سرمربی پیشین تاتنهام و فعلی پاری‌سن ژرمن گزینه نهایی آن‌ها در تابستان است.

کد خبر: ۱۱۴۱۹۸
۰۹:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

پوجتینو گزینه مدیران منچستریونایتد

دیدارنیوز - آینده نیمکت شیاطین سرخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست آیا اوله گونار سولسشر به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر. نشریه تلگراف با انتشار گزارشی مدعی شد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام یکی از گزینه‌های مورد نظر مدیران باشگاه منچستریونایتد برای جانشینی اوله گونار سولسشر لقب گرفته و این گزینه در اولدترافورد دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد. این سرمربی آرژانتینی به خاطر دوران موفقیت آمیز در تاتنهام بین مدیران یونایتد مورد تحسین قرار گرفته است. پوچتینو که او در آخرین فصل حضور در اسپرز این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد و حالا یونایتد نام او را در فهرست خود قرار داده است.

البته پوچتینو اوایل سال جاری قرارداد خود را با باشگاه پاری سن ژرمن تمدید کرد و قرارداد فعلی او در ژوئن ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد. مدیران یونایتد به دنبال حفظ اوله گونار سولسشر حداقل تا پایان فصل هستند و تصور می‌کنند در آن مقطع گزینه‌های بهتری برای جانشینی این سرمربی نروژی وجود دارد.

ممکن است در آن مقطع همکاری مائوریسیو پوچتینو و پاری سن ژرمن نیز به اتمام برسد و در این صورت منچستریونایتد موفق به انتخاب گزینه مورد علاقه خود برای نیمکت این باشگاه خواهد شد. در واقع در حال حاضر نیز دلیل اصلی ابقای سولسشر همین عدم وجود گزینه جانشینی مناسب است و احتمال دارد در تابستان سال بعد شرایط همکاری با مائوریسیو پوچتینو وجود داشته باشد.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی