تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رئیسی: واکسن ایرانی کرونا پیش خرید شود

ابراهیم رئیسی رئیس جممهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد که حمایت از فعالیت و تولید واکسن داخلی توسط این شرکت‌ها، جزو اولویت‌های دولت است و در این راستا پیش خرید این تولیدات، می‌تواند آن‌ها را نسبت به ادامه و گسترش فعالیت‌هایشان امیدوارتر کند.

کد خبر: ۱۱۴۱۷۳
۱۵:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

رئیسی واکسن کرونا

دیدارنیوز: رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان واکسن داخلی کرونا، گفت: برای حمایت از زحمات این تولیدکنندگان حتماً باید پیش خرید واکسن داخلی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شود.

سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدام شرکت‌های داخلی در تولید واکسن کرونا را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: حمایت از فعالیت و تولید واکسن داخلی توسط این شرکت‌ها، جزو اولویت‌های دولت است و در این راستا پیش خرید این تولیدات، می‌تواند آن‌ها را نسبت به ادامه و گسترش فعالیت‌هایشان امیدوارتر کند.

رئیس جمهور با قدردانی از تلاش و فداکاری شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کادر بهداشت و درمان و همه کسانی که در مقابله با بیماری کرونا نقش دارند، گفت: امیدواریم با همکاری مردم شریف کشورمان بتوانیم به نقطه اطمینان‌بخشی در مهار این بیماری برسیم و با افزایش میزان واکسیناسیون به بیش از ۸۰ درصد از سلامت مردم صیانت کنیم.

رئیسی پرهیز از هرگونه اقدامی که موجب سستی در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌شود را ضروری دانست و گفت: نباید نتیجه هوشمندسازی برخی محدودیت‌ها باعث عادی‌انگاری و سستی در مراعات مقررات بهداشتی باشد.

رئیسی با تأکید بر کنترل رفت و آمد از طریق مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از کشور‌های همسایه با موج جدید بیماری مواجه شده‌اند، لازم است از تردد افراد بدون داشتن تست منفی از مرز‌های کشور جلوگیری شود.

رئیس جمهور همچنین با تأکید بر لزوم بازنگری در مصوبات قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: در این بازنگری باید مشخص شود که چه میزان از مصوبات اجرایی و عملیاتی شده و چه تعداد از آنها، موضوعیت خود را بعضاً با توجه به تغییر شرایط از دست داده است و انجام این کار می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های بعدی به ستاد مؤثر باشد.

همچنین در این جلسه با توجه به موفقیت‌های چشمگیر در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا، موضوع اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند در سراسر کشور بویژه چند استان با وضعیت قرمز در جلسه امروز بررسی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی