تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حکم ویلموتس شکسته شد؟!

در خبرهای غیر رسمی آمده است دادگاه عالی ورزش، جریمه 6 میلیون یورویی ویلموتس شکسته شده و باید مبلغ 2.5 میلیون یورو را پرداخت کرد.

کد خبر: ۱۱۴۱۵۷
۱۴:۱۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

دادگاه عالی ورزش درباره حکم ویلموتس

دیدارنیوز - وقتی مارک ویلموتس بعد از ماه‌ها بیکاری حاضر شد با دستمزدی پایین (حدود ۸۰۰ هزار دلار) هدایت رجا کازابلانکا مراکش را قبول کند، اینطور تصور می‌شد احتمالا رای دادگاه CAS صادر شده، اما هنوز این حکم ابلاغ نشده است.

در این بین برخی منابع آگاه از ایران مدعی هستند حکم ۶.۲ میلیون یورویی ویلموتس در فیفا به ۲.۵ میلیون یورو در دادگاه CAS کاهش پیدا کرده است، خبری که اگر صحت داشته باشد می‌تواند فوتبال ایران را از دردسری بزرگ نجات بدهد.

طبق قوانین فیفا، چون ویلموتس با فدارسیون فوتبال ایران قرارداد ۳ ساله امضا کرده و پولش را سر موعد دریافت نکرده بود، باید کل پول ۳ سالش را می‌گرفت و به همین دلیل هم ایران محکوم به پرداخت ۶.۲ میلیون یورو به او شد.

با این حال احکام دادگاه CAS طبق قوانین کشور سوییس اجرا می‌شود و در آن مجازات باید با جرم متناسب باشد، در مورد ویلموتس استنباط این دادگاه این است فردی که کمتر از یک سال در یک کشور کار کرده است حقش نیست کل پولش را بگیرد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت ۲.۵ میلیون یورو شده است.

منبع: طرفداری
برچسب ها: مارک ویلموتس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی