تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مهمترین روز تراکتور؛ ورود سرمربی و معرفی مدیر؟

تراکتور خیلی زود در فصل جدید وارد فاز تغییرات شد؛ تغییراتی که این بار با استعفا رقم خوردند.

کد خبر: ۱۱۴۱۴۶
۱۳:۰۶ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

مهمترین روز تراکتور؛ ورود سرمربی و معرفی مدیر؟

دیدارنیوز - طی این چند سال اخیر تراکتور رکورددار تغییرات در بحث مدیریتی و سرمربی بوده است. این باشگاه با مشکلات بسیاری فصل جدید را شروع کرد و زودتر از آن چه که تصور می‌شد بار دیگر وارد فاز تغییرات شد؛ تغییراتی که در دو بخش یاد شده و پس از استعفای سرمربی و مدیرعامل رقم خورد.

شب شکست مقابل پیکان در هفته چهارم که سومین باخت تراکتور در فصل جدید بود (۳ از ۴) فیروز کریمی از سمت خود استعفا داد؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد اگر رخ نمی‌داد هم برکناری این مربی با چند هفته یا چند روز تاخیر صورت می‌گرفت و به نظر می‌رسد که فیروز قبل از اخراج، پیشدستی کرده و با علم به شرایط تیم به همکاری خود پایان داده است.

بعد از ورود زودهنگام باشگاه به پروسه جذب سرمربی جدید، شاهد تناقضاتی در صحبت‌های نظمی و دیگر نزدیکان به تراکتور بودیم. در شرایطی که نظمی مذاکره با دو گزینه داخلی را تلویحا تایید می‌کرد، نصیرزاده با صراحت از این گفت که باشگاه برنامه‌ای برای جذب مربی داخلی در این مقطع ندارد؛ این تنها پارادوکس مدیریتی این چند ماه اخیر نبود و چندین مورد مشابه را شاهد بودیم که به نوعی نشان می‌داد عمر مدیریتی نظمی در تراکتور به پایان رسیده و او تنها صاحبِ عنوان مدیرعامل است نه صاحب اختیارات و اقدامات مهم آن. در گیر و دار انتخاب سرمربی بود که نظمی از سمت خود استعفا داد.

این گونه بود که تراکتور در شروع هفته‌ای که در روز پایانی آن (جمعه ۲۸ آبان) باید در اصفهان به مصاف تیم آماده سپاهان برود، هنوز نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی! در حالی که تیم هایی، چون فولاد با وجود تغییر زودهنگام سرمربی، خیلی زود تکلیف کار را مشخص کرده و جانشین ویسی را ۲۴ ساعته انتخاب کردند، تراکتور هنوز نتوانسته سرمربی جدیدش را استخدام کند؛ سرمربی‌ای که از کرواسی می‌آید؛ سولدوی کروات از بین گزینه‌های دیگری، چون ساغلام و کارادنیز، توافقات بیشتری با تراکتوری‌ها داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت؛ اتفاقی که با توجه به شرایط موجود باید خیلی زود انجام گیرد تا سرخ پوشان بیش از این فقط را از دست ندهند.

در بحث مدیرعامل هم چند نام قدیمی که سابقه مدیریت در تراکتور را دارند مطرح شده اند؛ نام‌هایی که در مدت حضورشان تاثیر زیادی در بهبود شرایط نداشتند و مطابق معمول مصرف کننده‌های صرفی بودند که فعالیت هایشان ارتباط مستقیمی با تزریقات مالی زنوزی داشت. به هر شکل انتخاب مدیرعامل هم قطعا اولویتی است که تراکتور باید آن را مدنظر قرار بگیرد تا مثل سال‌های قبل با از دست دادن هفته‌های حساس اول، حسرت آن را در پایان فصل نخورد. البته با توجه به فعل و انفعالات این چند وقت اخیر، هوشنگ نصیرزاده شانس بالایی برای مدیرعاملی سرخ پوشان دارد.

امروز روز مهمی برای تبریزی هاست. احتمال معرفی سرمربی و آن کسی که کنار او عکس می‌گیرد که باید مدیربعدی تیم باشد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی