تیتر امروز

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت ایران/ ناتو به مردم ایران تسلیت گفت
سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

رئیس‌جمهور به شهادت رسید/ حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت ایران/ ناتو به مردم ایران تسلیت گفت

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

داور مطرح آلمانی از قضاوت بین المللی خداحافظی کرد

فلیکس بریش داور بین الملی آلمان اعلام کرد، بعد از قضاوت بازی اسپانیا و سوئد، دیگر در میادین بین المللی قضاوت نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۴۱۳۰
۱۱:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

بریش از قضاوت بین المللی خداحافظی کرد

دیدارنیوز - حدود یک ماه و نیم تا پایان سال میلادی ۲۰۲۱ و آغاز سال ۲۰۲۲ باقی مانده و فلیکس بریش تصمیم دارد که در این مدت برای آخرین بار در دیدار‌های خارج از لیگ آلمان قضاوت کند.

این تصمیمی شخصی از سوی این داور اهل مونیخ است که در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا آن را اعلام کرد و در گفتگو با کیکر اظهار داشت: «جام ملت‌های اروپا آخرین تورنمنت بود، احساس می‌کنم که زندگی حرفه‌ای من به نقطه اوج رسیده است.»

او همچنین اضافه کرد که قصد دارد از تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۲ تنها به قضاوت دیدار‌های بوندسلیگا بپردازد.

یوفا برای قضاوت دیدار حساس اسپانیا و سوئد که نقشی کلیدی در تعیین سرنوشت گروه بی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا دارد از فلیکس بریش دعوت کرده و این یعنی تیم لوییز انریکه بار دیگر با داوری دیدار می‌کند که قضاوت نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ و شکست آن‌ها در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا را برعهده داشت.

بریش در طول دوران طولانی حضورش در عرصه داوری، چهار بار قضاوت بازی اسپانیا را برعهده داشته که در این میان سه تساوی (دو بازی برابر ایتالیا و یک بازی برابر فرانسه) و یک شکست حاصل این چهار دیدار بوده است. او همچنین داور بازی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ بود که رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر یوونتوس به پیروزی برسد.

بریش برای اولین بار بیشتر از ۱۷ سال پیش قضاوت دیداری را در بوندسلیگا برعهده داشت که بازی هرتابرلین برابر ماینتس در ۲۸ آگوست ۲۰۰۴ بود. او پس از آن بیشتر از ۳۰۰ بازی را در فوتبال آلمان سوت زده است.

بریش که حرفه اصلی‌اش وکالت است تحقیقاتی درباره پیشرفت قانونی دنیای ورزش و خصوصا فوتبال انجام داده و مقالاتی را نیز منتشر کرده است. او همچنین در تعلیم داوران جدید در مونیخ نیز نقش دارد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: فلیکس بریش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی