تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کارشناس عراقی: استرس ادووکات باعث نتیجه نگرفتن عراق شد

صالح راضی کارشناس فوتبال عراقی درباره نتیجه نگرفتن عراق در برابر سوریه اعلام کرد فشار روحی و استرس ادووکات نشان می‎دهد با ترس و نگرانی تیمش را به زمین می‎فرستد و همین دلایل باعث شد تیم به پیروزی نرسد.

کد خبر: ۱۱۴۱۲۰
۱۰:۰۹ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

دلایل نتیجه نگرفتن ادووکات در عراق

دیدارنیوز - کارشناسان فوتبال عراق تفکرات دیک ادووکات را مانع پیروزی این تیم در دیدار با سوریه دانستند که به اعتقاد آن‌ها ضعیف‌ترین تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌هاست.

صالح راضی یکی از مربیان فوتبال عراق در خصوص تساوی یک - یک عراق و سوریه گفت: عراق می‌توانست به یک پیروزی قاطع در این بازی دست یابد آن هم برابر سوریه که ضعیف‎ترین تیم حاضر در این مسابقات است، اما فشار روحی و استرس همچنین تفکرات ادووکات که نشان می‎دهد با ترس و نگرانی تیمش را به زمین می‎فرستد مانع از رسیدن به پیروزی شد. عجیب است که ادووکات تیمش را به سبک دفاعی عجیبی برابر این تیم راهی میدان کرد.

رزاق فرحان از دیگر مربیان و پیشکسوتان فوتبال عراق عنوان کرد: دو امتیاز ارزشمند را مقابل تیم ضعیف سوریه از دست دادیم. این ضعیف‎ترین سوریه‌ای بود که در تاریخ به یاد داریم، اما تیم ما از چنین فرصتی استفاده نکرد. دستاورد ما از این بازی نمایش بازیکنان جدید و دورگه‌ای مثل علی الحمادی بود که شایستگی خودش را به خوبی نشان داد. آن‌ها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و به تیم ملی عراق کمک می‌کنند. در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید این نتایج را در بازی‌های دور برگشت جبران کنیم.

عباس عبید دیگر مربی فوتبال عراق گفت: تساوی برابر سوریه عادلانه نبود و ما شایسته رسیدن به پیروزی بودیم. بازیکنان از فرصت‌های خودشان به خوبی استفاده نکردند هرچند ادووکات می‎ترسید در این بازی بازنده باشد و به دنبال ارائه بازی همراهی با احتیاط بود. تساوی شرایط تیم ما را سخت‎تر کرد آن هم در مسابقه‌ای که می‌توانستیم به پیروزی برسیم. در این مسابقه شاهد معرفی یک ستاره و پلی میکر توانمند به نام علی الحمادی بودیم که حداقل می‌توانست دو گل به ثمر برساند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی