تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

شبکه الکاس قطر: حضور بغداد در بارسلونا شایعه است

پس از آنکه جمال بلماضی سرمربی الجزایر اعلام کرد که بغداد بونجاح در رادار بارسلونا قرار گرفته، شبکه خبری الکاس قطر اعلام کرد این خبر شایعه است.

کد خبر: ۱۱۳۹۸۵
۱۳:۱۵ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

شبکه الکاس قطر: حضور بغداد در بارسلونا شایعه است

دیدارنیوز - جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر ۳ روز پیش یک بمب خبری را اعلام کرد. بنا به ادعای این مربی سرشناس بغداد بونجاح ستاره تیم ملی این کشور و عضو باشگاه السد قطر در راه بارسلونا قرار دارد تا تجربه جدیدی را داشته باشد.

بعد از ادعای این سرمربی سرشناس برخی از رسانه‌های اسپانیا نیز این خبر را تایید کردند و از نزدیک شدن ستاره گلزن السد به اردوگاه کاتالونیا خبر دادند.

اما محمد الکعبی خبرنگار مطرح قطری در مصاحبه با شبکه «الکاس» نظری متفاوت را ارائه کرد و گفت: با تمام احترام به جمال بلماضی و رسانه‌های اسپانیا بنا به منابع آگاه خبر انتقال بغداد بونجاح به بارسلونا شایعه است. البته من به بغداد احترام زیادی قائل هستم و او بازیکن سطح بالا و توانمندی است، ولی این خبر در حد شایعه است.

ژاوی هرناندز بعد از ۶ سال حضور در السد قطر هفته گذشته راهی بارسلونا شد و هدایت آبی-اناری‌ها را برعهده گرفت. با توجه به شناخت خوب ژاوی از بغداد این اخبار مطرح شده بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی