تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

خرید بزرگ اینتر از ناپولی می‌آید

اینتر برای تقویت در خط حمله خود با قیمت ۶ میلیون یورو در سال به دنبال جذل لورنزو اینسینیه مهاجم ناپولی هستند که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

کد خبر: ۱۱۳۹۷۲
۱۲:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

اینسینیه در آستانه رسیدن به اینتر

دیدارنیوز - ناپولی و ایینتر در فصل جاری دو مدعی جدی فتح اسکودتو محسوب شده و هر دو در بالای جدول قرار دارند. اما مبارزه این دو تیم تنها مختص به زمین فوتبال نیست و اینتر قصد دارد لورنزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی را در ماه‌های پیش رو جذب کند.

نشریه کوریره دلا اسپورت مدعی شد مدیران نراتزوری پیشنهادی به ارزش شش میلیون یورو خالص در هر فصل به اضافه ۷ میلیون یورو پاداش انتقال و البته حق تصویر برای این بازیکن ۳۰ ساله آماده کرده اند. قرارداد فعلی لورنزو اینسینیه با ناپولی در ژوئن سال ۲۰۲۲ و انتهای فصل به پایان می‌رسد و مذاکرات اخیر برای تمدید با این باشگاه نتیجه‌ای نداشته است.

طبق قوانین اینتر می‌تواند از ماه ژانویه به طور رسمی با لورنزو اینسینیه مذاکره کند و حتی به توافق نهایی نیز دست یاید. خود اینسینیه علاقه دارد در ایتالیا بماند و علیرغم پیشنهاداتی از دیگر کشور‌ها از جمله انگلیس، به نظر می‌رسد اینتر از بالاترین شانس برای خرید این ستاره ریزنقش برخوردار است.

البته در تابستان گذشته نیز خواهان خرید لورنزو اینسینیه با پیشنهادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به اضافه انتقال الکسیس سانچس به ناپولی بود که مورد توجه آئورلیو دی لورنتیس قرار نگرفت. پپ ماروتا که در حال حاضر در سمت مدیر ورزشی اینتر فعالیت می‌کند، در دوران حضور در یوونتوس نیز متخصص جذب بازیکنان باکیفیت و آزاد بود و حالا او در اینتر نیز قصد دارد یکی از بهترین بازیکنان لیگ و مهره ثابت روبرتو مانچینی در ترکیب تیم ملی ایتالیا را با همین روش جذب کند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: اینترمیلان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی