تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نبرد هالک و فورد در لندن؟!

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی قرار است در لندن به دیدار مارتین فورد ملقب به ترسناک‌ترین فرد جهان برود.

کد خبر: ۱۱۳۹۳۶
۰۹:۲۴ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

نبرد هالک و فورد در لندن؟!

دیدارنیوز - سجاد غریبی هفته‌های اخیر با یک رجزخوانی در اینستاگرام، فورد را به مبارزه دعوت کرد، وی در کلیپی با شکستن یک استخوان ضخیم از آمادگی بالایش و قدرت مشت زنی خود رونمایی کرد.

مدتی بعد مارتین فورد به این پست واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامی خود پوستر‌هایی از مبارزه این دو مرد منتشر کرد که در آن زمان و مکان مبارزه نیز اعلام شد، این پست با واکنش‌های زیادی از سوی دنبال کنندگان میلیونی فورد همراه شد.

حالا قرار است سجاد غریبی از ایران و مارتین فورد از انگلیس، ۲ آوریل ۲۰۲۲ مصادف با ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در سالن "The O۲ Arena" لندن ورزشگاهی چند منظوره که سالانه میزبان مهمترین مسابقات ورزشی و کنسرت هاست، بزرگترین رویداد بوکس سال را با حضور ۲۰هزار علاقه‌مند به این ورزش برگزار کنند!

نبرد هالک و فورد در لندن؟!

غریبی که چند سالی می‌شود به شهرت قابل توجهی رسیده، سال ۱۳۹۵ اعلام کرد می‌خواهد به دنیای خیالی کشتی کچ (کمپانی WWE) برود، مدتی بعد تصمیم او به دلایل مختلف تغییر کرد تا روانه بوکس شود. صحبت مبارزه کردنش با فورد انگلیسی و یک مشت زن برزیلی نیز شد. اما هنوز که هنوز است هیچ کدام از این تصمیمات او عملی نشده و باید دید این بار مبارزه به حقیقت خواهد پیوست یا تنها با زنجیره‌ای از خط و نشان‌های مجازی طرف خواهیم بود.

از فعالیت‌های غریبی می‌توان به شرکت در چندین مسابقه قویترین مردانِ درون استانی و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات اشاره کرد، اما آن سوی میدان مارتین فورد برای همه افراد به خصوص دوستداران سینمای اکشن و مبارزه‌ای با مضمون MMA و بوکس آشناتر است. وی با بدن غول آسا و سیمای ترسناکش طرفداران بسیاری دارد و از فیلم‌های صاحب نام او می‌توان به بازی در بویکا، سریع و خشمگین و. اشاره کرد.

منبع: طرفداری
برچسب ها: سجاد غریبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی